ارتقای کمی و کیفی خدمات و بهبود وضعیت بیمه‌شدگان از اهداف کلان بیمه دی است
ارتقای کمی و کیفی خدمات و بهبود وضعیت بیمه‌شدگان از اهداف کلان بیمه دی است
ره نگاران/ بیمه دی در راستای تحقق اهداف کلان یک برنامه مدون عملیاتی در سال ۱۴۰۳ ترتیب داده است.

ره نگاران/ بیمه دی در راستای تحقق اهداف کلان یک برنامه مدون عملیاتی در سال ۱۴۰۳ ترتیب داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ مدیر بیمه دی گیلان با بیان این مطلب اظهار داشت: به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات و با تاکید بر بهبود تجربه مشتریان طی یک برنامه عملیاتی در فصل تابستان ۲ دیدار بصورت هفتگی با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انجام داده است.

فاطمه عباسیان افزود: دیدارهای ماهیانه با بیماران صعب العلاج طرف قرارداد این شرکت از دیگر برنامه های بیمه دی است که بصورت مستمر با حضور معاونین و کارشناس درمان بیمه دی انجام می‌شود.

مدیر بیمه دی گیلان با بیان اینکه هدف از دیدار این بیماران رفع دغدغه‌های درمانی و پرداخت هزینه‌های سنگین آنان است تصریح کرد: کلیه هزینه‌ها و صورتحساب های مراکز درمانی (تیرماه و شهریور ماه) بیمه شدگان تحت پوشش این شرکت تسویه گردیده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: شرکت بیمه دی به صورت ماهانه با بیمه گذاران درمان گروهی خود نیز جلسات منظم و پیاپی برگزار می‌کند تا از این طریق به طور مستقیم و چهره به چهره جویای حال بیمه شدگان قرار گرفته و وضعیت و اجرای هرچه بهتر تعهدات آنان را بررسی و رسیدگی نمایند.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران