بررسی مشکلات مددجویان و توانخواهان با سامانه پیامکی ” ۳۰۰۰۵۹۶۰ “
بررسی مشکلات مددجویان و توانخواهان با سامانه پیامکی ” ۳۰۰۰۵۹۶۰ “
ره نگاران/ سرپرست بهزیستی گیلان در دیدار با مددجویان، توانخواهان و جامعه هدف به اهمیت نقش سامانه پیامکی این اداره در شرایط کرونایی اشاره کرد. 

ره نگاران/ سیدمهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان در دیدار با مددجویان، توانخواهان و جامعه هدف به اهمیت نقش سامانه پیامکی این اداره در شرایط کرونایی اشاره کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ سرپرست بهزیستی گیلان باتفاق جمعی از مسئولین این اداره کل  با حضور در میان مددجویان، مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.

در این ملاقات مردمی سرپرست بهزیستی استان گیلان ضمن بررسی مسائل و مشکلات مددجویان که عمده این مباحث مربوط به اشتغال، مسکن، درمان و مساعدت مالی بود دستور اقدامات لازم را صادر کرد.

همچنین وی خاطرنشان کرد: ارتباط غیرحضوری جامعه هدف بهزیستی گیلان به منظور ایجاد فاصله اجتماعی و با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فراهم شده است.

سرپرست بهزیستی گیلان با اشاره به نقش سامانه پیامکی در کاهش مشکلات حاشیه ای افزود: مددجویان و توانخواهان بهزیستی استان می توانند مسائل و مشکلات خود را از طریق سامانه پیامکی ” ۳۰۰۰۵۹۶۰ ” با “ذکر شهر و شماره تلفن ” مطرح کنند.

وی یادآور شد: مسائل و مشکلات مطرح شده مددجویان و توانخواهان از طریق این سامانه به سمع و نظر اینجانب رسیده و از طریق اداره پذیرش و هماهنگی به مشکلات آنان رسیدگی می شود.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران