ره نگار/ مریم عباسی زاده لاله؛ جعفریان از پایش بیش از ۳هزار واحد خدماتی گیلان شامل اقامتگاهها، هتلها، رستورانها و اغذیه فروشیها در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ مدیر کل استاندارد گیلان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما؛ از برنامه ریزی برای پایش خدمات بیش از ۳ هزار واحد خدماتی گیلان، شامل اقامتگاهها، هتلها، رستورانها و اغذیه فروشیها در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: سازمان استاندارد مدعی العموم کیفیت در عرصه ارایه انواع کالا و خدمات به جامعه است و در این راستا از هیچ خطا و تخلفی اغماض نخواهد کرد.
مهناز جعفریان از روند فعالیتهای کارشناسان و بازرسان این اداره کل در عرصه پایش روند ارایه انواع خدمات و کالاها در مناطق مختلف گیلان خبر داد و افزود: در همین راستا در یک سال گذشته، ۱۶ هزار مورد بازرسی از واحدها صنفی استان به عمل آمده و ۶ هزار نوع کالا نیز نمونه برداری شده است.
وی همچنین در ادامه به تشریح نقش صدور گواهینامههای صادراتی در بنادر و گمرکات استان برای کیفی بخشی به روند صادرات کالا پرداخت و تصریح کرد: تاکنون بیش از ۳ هزار گواهینامه صادراتی برای کالاهای باکیفیت داخلی در گمرکات انزلی و استارا صادر شده است.
مدیر کل استاندارد گیلان در پایان آموزش را شالوده کیفی سازی در عرصه ارایه انواع کالا و خدمات در جامعه دانست و افزود: در همین راستا تاکنون بیش از ۳۰ هزار ساعت آموزش برون سازمانی در رابطه با استاندارد و شیوههای تحقق و ارتقاء آن در واحدهای تولیدی و صنعتی استان برگزار شده است و این مهم همچنان در دستور کار استاندارد گیلان است.
- نویسنده : مریم عباسی زاده لاله
- منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران