رهنگاران/ رضایت گسترده بازنشستگان تعاون روستایی گیلان از خدمات بیمه تکمیلی آتیهسازان حافظ، پس از ۱۵ سال همکاری مستمر، نشاندهنده نقش این بیمه در تسهیل خدمات درمانی و ایجاد آرامش خاطر برای این قشر است.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی ره نگاران؛ بازنشستگان تعاون روستایی گیلان پس از بیش از ۱۵ سال همکاری مستمر با شرکت آتیهسازان حافظ، رضایت خود را از کیفیت خدمات بیمه تکمیلی این شرکت اعلام کردند. خدمات ارائهشده در قالب این بیمه، با هدف تسهیل دسترسی به خدمات درمانی و ارتقای سطح رفاه بازنشستگان، نقش مؤثری در ایجاد آرامش و اطمینان خاطر آنان داشته است.
محمدعلی عنصرینژاد، مسئول کانون بازنشستگان ادارهکل تعاون روستایی گیلان، در جمع خبرنگاران با تأکید بر همکاری پایدار این کانون با شرکت آتیهسازان حافظ شعبه گیلان گفت: رضایتمندی بازنشستگان از خدمات بیمه تکمیلی حاصل دقت، سرعت و شفافیت در ارائه خدمات است.
وی با اشاره به رضایت گسترده بازنشستگان عضو کانون از کیفیت خدمات بیمه تکمیلی افزود: رسیدگی سریع به پروندههای پزشکی، پرداخت به موقع خسارات درمانی و برخورد مناسب کارکنان در راهنمایی بیمهشدگان، از مهمترین عوامل اعتماد و رضایتمندی بازنشستگان به شمار میرود.
عنصرینژاد با قدردانی از مدیریت و کارکنان شرکت آتیهسازان حافظ خاطرنشان کرد: استمرار این روند و ارتقای سطح کیفی خدمات میتواند تجربه مثبت بازنشستگان از بیمه تکمیلی را بیش از پیش تقویت کرده و زمینه رضایت حداکثری این قشر ارزشمند را فراهم آورد.
وی ادامه داد: همکاری نزدیک کانون بازنشستگان و شرکت بیمه، علاوه بر شناسایی دقیق نیازهای واقعی بازنشستگان، امکان پاسخگویی سریع به درخواستها را فراهم ساخته و موجب شده است این قشر در کوتاهترین زمان ممکن به خدمات درمانی دسترسی پیدا کنند.
مسئول کانون بازنشستگان ادارهکل تعاون روستایی گیلان در پایان تأکید کرد: رضایت بالای بازنشستگان از بیمه تکمیلی آتیهسازان حافظ، نشاندهنده کیفیت و کارآمدی این خدمات است و تداوم این همکاری میتواند الگویی موفق برای دیگر استانها در حوزه بیمه تکمیلی به شمار آید.
- منبع خبر : تیتر گیلان