پیام تسلیت مدیرکل کمیته امداد گیلان در پی شهادت رییس جمهور
پیام تسلیت مدیرکل کمیته امداد گیلان در پی شهادت رییس جمهور
ره نگاران/ عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان در پیامی شهادت ریاست جمهوری را تسلیت گفتند.

ره نگاران/ عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان در پیامی شهادت ریاست جمهوری را تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ متن پیام تسلیت مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان بدین شرح می باشد:

انالله و انا الیه راجعون

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خبر اندوهگین و جانگداز شهادت سید محرومان، خادم الرضا(ع)، رئیس جمهور مغتنم، محبوب و مردمی جمهوری اسلامی ایران شهید آیت الله ابراهیم رئیسی و همراهان گرانقدرشان، موجی از اندوه و غمگساری در قلب های صبور و انقلابی مردم سرافراز ایران عزیز و تمام آزادگان جهان پدید آورد.

شهید جمهور که در طی قریب به چهار دهه خدمت، مصداق یک مدیر خدوم، مجاهد و انقلابی بود و ویژگی های منحصر به فرد آن عزیز سفر کرده همچون یتیم نوازی، خدمت به محرومان، ولایتمداری و تلاش برای تحقق دولت مردمی و ساخت ایران قوی هرگز از یادها نخواهد رفت.

هر چند آرزوی همگان تداوم نعمت حضور ایشان در عرصه خدمت به مردم بود، اما چه اندوه بار حسنه و ثواب خدمت به ولی نعمتان مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز و ثمره نوکری خالصانه به آستان ملکوتی رئوف آل محمد(ص) را همزمان با شب میلاد آن حضرت دریافت کردند.

اینجانب این مصیبت بزرگ و همچنین شهادت سردار دیپلماسی انقلابی حسین امیرعبداللهیان، روحانی بزرگوار حضرت حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، استاندار جهادی دکتر مالک رحمتی و سایر عزیزانی که در این سانحه به ملکوت اعلی پیوستند را محضر رهبر حکیم انقلاب، مردم آگاه و بصیر ایران عزیز و همه ملـت های مسلمان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منّان متضرعانه برای آنان علو درجات مسئلت دارم.

ان شاءالله مردم ایران عزیز مقاوم تر از گذشته در مسیر رسیدن به قله پیشرفت و سعادت گام بر خواهند داشت و همانطور که ولی امرمان فرمودند هیچ اختلالی در کار کشور بوجود نخواهد آمد و با عنایت خاصه امام زمان(عج) و هدایت داهیانه رهبر عالیقدر با وحدت شاهد برپایی تمدن نوین اسلامی خواهیم بود.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران