نظرات جمعی از روسای شوراها و شهرداران شهرهای گیلان نسبت به برگزاری مجمع مشورتی
نظرات جمعی از روسای شوراها و شهرداران شهرهای گیلان نسبت به برگزاری مجمع مشورتی
ره نگاران/ در پی ارایه پیشنهاد از سوی رییس شورای اسلامی و شهردار رشت مبنی بر تشکیل مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران مراکز شهرهای استان، جمعی از شهرداران و روسای شوراهای اسلامی مراکز شهرستان گیلان نظرات خود را از تشکیل این مجمع بیان کردند.

ره نگاران/ در پی ارایه پیشنهاد از سوی رییس شورای اسلامی و شهردار رشت مبنی بر تشکیل مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران مراکز شهرهای استان، جمعی از شهرداران و روسای شوراهای اسلامی مراکز شهرستان گیلان نظرات خود را از تشکیل این مجمع بیان کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ نظرات برخی از روسای شوراها و شهرداران در خصوص این‌ مجمع و اینکه چقدر در تحقق اهداف نقش دارد در اینجا ارائه شده است.

⭕️ سهیلی، رئیس شورای شهر خمام/ وفاق و همدلی حاصل برگزاری مجمع مشورتی روسای شوراها و شهرداران شهرهای گیلان

سهیلی رئیس شورای شهر خمام گفت: برگزاری مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران گیلان تاثیرات مثبتی دارد و هم افزایی ایجاد می کند.

ایمان سهیلی با بیان اینکه اصل موضوع برگزاری این مجمع اتفاق خوبی است و منجر به وفاق و همدلی بیشتر می شود افزود: شهرهای استان می توانند از ظرفیت های یکدیگر برای رفع مشکلات استفاده کنند و برای میزبانی این مجمع در دوره های آتی اعلام آمادگی می کنیم.

⭕️ جعفری، رئیس شورای شهر بندر انزلی/ با تشکیل مجمع مشورتی مدیران استانی نگاه جامع تری به جایگاه شوراها خواهند کرد

رئیس شورای شهر بندر انزلی گفت: برگزاری نخستین مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران شهرهای مرکز شهرستان های گیلان شروع یک اقدام خوب و موثر بود و از دکتر کارگرنیا ریاست شورای شهر و شهردار رشت برای این ایده خوب تشکر می کنم.

شعبان جعفری جفرودی با بیان اینکه این اقدام باید جلوتر انجام می گرفت افزود: یقینا با تشکیل این مجمع و تداوم فعالیت آن، مدیران استانی نگاه جامع تری نسبت به جایگاه شوراها به عنوان منتخبین مردم پیدا خواهند کرد.

⭕️ کیانی فرد، شهردار صومعه سرا/  لزوم حمایت استاندار از تشکیل مجمع مشورتی روسای شوراها و شهرداران شهرهای گیلان.

شهردار صومعه سرا با بیان اینکه برگزاری نخستین مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران گیلان به پیشنهاد شورا و شهرداری رشت یک حرکت عالی بود اظهار کرد: از شخص استاندار گیلان و دستگاه قضا تقاضا دارم از این مجمع حمایت کنند.

میثم کیانی فرد با تاکید به اینکه این مجمع باید سازماندهی شود افزود: اعضای شورای اسلامی و شهردار رشت اقدام خوبی انجام دادند و معتقدم باید دستگاه های نظارتی همچون سازمان بازرسی برای تبیین هر چه بهتر جایگاه شوراها از این اقدام حمایت کنند تا ان شاا شوراها به جایگاه واقعی شان دست پیدا کنند.

⭕️ پورپناه رئیس شورای شهر تالش/ نقش تاثیرگذار مجامع مشورتی روسای شوراها و شهرداران شهرهای گیلان در ایجاد اتحاد درون استانی

رئیس شورای اسلامی شهر تالش گفت: بنده معتقدم برای رفع مشکلات باید در درون استان اتحاد وجود داشته باشد و تشکیل مجمع مشورتی در تحقق این مهم بسیار تاثیر گذار است.

بهزاد پور پناه با بیان اینکه با اتحاد می توانیم برای جذب اعتبارات دولتی با هدف اجرای پروژه های عمرانی بزرگ در درون شهرهای استان گام برداریم افزود: ان شاا با اتحاد و همدلی ما بین شوراهای اسلامی شهرهای گیلان، بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم و بنده موافق ۱۰۰ درصدی و تداوم برگزاری این مجمع هستم.

وی با تاکید به اینکه می توانیم از طریق این مجمع راه اندازی پروژه هایی همچون کارخانه آسفالت را پیگیری کنیم بیان کرد: می توانیم با مشارکت دیگر شهرها و سهامداری آنان نسبت به اجرای پروژه های بزرگ با هدف ساختن شهر و استانی بهتر اقدام کنیم.

⭕️ رئیس شورای شهر آستارا/ برگزاری مجمع مشورتی روسای شورا و شهرداران شهرهای گیلان اقدامی ارزشمند است

رئیس شورای اسلامی شهر آستارا گفت: برگزاری نخستین مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران شهرهای مرکز شهرستان های گیلان به پیشنهاد شورا و شهرداری رشت اقدامی بسیار خوب و منجر به تحکیم بیشتر جایگاه شوراها است.

محمد رضا صفر خواه با بیان اینکه اعضای شوراها از سوی مردم انتخاب می شوند اظهار کرد: معتقدم با برگزاری چنین مجامعی می توانیم بسیاری از مشکلات شهر ها را بررسی و برطرف کنیم و با این ایده مدیریت شهری رشت موافق و همراهی می کنم.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران