عملکرد خوب راهداری گیلان در افزایش ۵۰ درصدی جابه‌جایی زائرین اربعین امسال
عملکرد خوب راهداری گیلان در افزایش ۵۰ درصدی جابه‌جایی زائرین اربعین امسال
ره نگار/ مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از افزایش 50 درصدی عملکرد گیلان در زمینه جابه‌جایی زائران اربعین خبر داد‌.

ره نگار/ مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از افزایش ۵۰ درصدی عملکرد گیلان در زمینه جابه‌جایی زائران اربعین خبر داد‌.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛داریوش باقرجوان در آیین تجلیل از خادمین اربعین حسینی استان گیلان اظهار داشت: با توجه به زحمات فعالان این بخش در تمام استانها به ویژه گیلان در خصوص جابه‌جایی زائران اربعین چه از مبداء استان به سمت مرزهای عراق و چه در سفر بازگشت به نسبت سالهای گذشته رضایتمندی نسبی خوبی ایجاد شد.

وی یادآور شد: در مجموع ۲۵ درصد افزایش تقاضا و پاسخگویی به تقاضا را در این بخش داشتیم و استان گیلان با توجه به شرایط ویژه ای که داشت نزدیک به ۵۰ درصد افزایش عملکرد به ویژه در سفرهای بازگشت داشتند.

باقرجوان با اشاره به این که گیلان علاوه بر ارائه خدمات به زائران خود بعنوان استان معین و پشتیبان عملکرد خوبی داشت تصریح کرد: از بابت این تلاشها از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، همکارانشان و فعالان تشکل‌های صنفی متشکر و قدردان هستیم.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد: از استاندار گیلان که با حمایت‌هایشان امسال مشکل زائران عزیز اربعین در این استان به طور جدی حل و ظرفیت سازی و ایجاد رغبت بیشتری برای حضور ناوگان در استان انجام شد تقدیر و تشکر بسیار داریم.

در ادامه آیین تجلیل، نیک فهم، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان تحت عنوان کمیته حمل و نقل سوخت در استان توانست اربعین امسال خدمات رسانی را با کمک دستگاه های ذیربط و مسئولین استانداری و استاندار به نحو مطلوب تر نسبت به سال گذشته به انجام برساند.

وی اظهار داشت: در حدود ۲۷ هزار نفر در مسیر های رفت و برگشت با  اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی جا به جا شده اند که نسبت به سال گذشته بیش از  ۵۰ درصد افزایش داشت.

وی اذعان داشت: جا دارد از صبر و حوصله زائران و همکاری و همدلی تمامی مقامهای استان به ویژه خادمان موکب های اربعین حسینی تقدیر و تشکر کنم.

مسئول پیگیریهای ویژه ستاد اربعین استان گیلان نیز در این آیین گفت: ما در ستاد اربعین استان گیلان در سال ۱۴۰۲ از ماه های نخستین جلسات را به صورت کاربردی و عملیاتی برگزار و موضوعات و اتفاقاتی که رقم خورد و انتظارات موجود را با حضور مدیران شرکتهای حمل و نقل آسیب شناسی کردیم.

ادیب خاطر نشان کرد: امسال کمیته حمل و نقل و سوخت استان با هدایت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان از کمیته های برجسته ستاد اربعین استان بود که در سطح ملی هم از این عزیزان تقدیر شد و از این بابت خدا را شکر می کنیم.

مسئول پی‌گیری‌های ویژه ستاد اربعین استان در ادامه افزود: جا دارد از تلاشگران کمیته حمل و نقل و سوخت از مجموعه فرودگاه، شرکت پخش فراورده های نفتی، پلیس، بانکداری، هلال احمر و دیگر عزیزان فعال در این کمیته به نحو شایسته تقدیر و تشکر کنم.

ادیب تصریح کرد:حقیقتا موفقیت این کمیته را باید در نگاه مردم جست و جو کنیم. به زعم خودم بعنوان یک زائر که دراین مسیر قدم گذاشتم با توجه به آمارها ، نتیجه بازرسی هایی که از کمیته نظارت و ارزیابی به دست ما رسیده امسال نسبت به سال گذشته میزان رضایتمندی مردم در سطح بالایی بوده است.خدا را شکر می کنیم که افتخار خدمت به زائرین اباعبدالله را داشتیم.

گفتنیداست، در پایان این مراسم از ۱۶۰ نفر از تلاشگران حمل و نقل جاده ای گیلان که در امر خدمت رسانی به زائران کربلا در اربعین حسینی فعالیت داشتند تجلیل به عمل آمد.

  • منبع خبر : روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان