انتشار مجموعه شعر “شعر من نوزاد است” اثر المیرا ادیبی شاعر جوان گیلانی
انتشار مجموعه شعر “شعر من نوزاد است” اثر المیرا ادیبی شاعر جوان گیلانی

ره نگار/ مجموعه شعر “شعر من نوزاد است” به قلم المیرا ادیبی شاعر جوان گیلانی، توسط انتشارات حوزه مشق (کشف استعداد برتر) منتشر شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ این کتاب که از طریق صفحه انتشارات حوزه مشق در اینستاگرام قابل خرید می باشد، در تیراژ ۵۰۰ نسخه منتشر شده است. هامون مرتضایی […]

ره نگار/ مجموعه شعر “شعر من نوزاد است” به قلم المیرا ادیبی شاعر جوان گیلانی، توسط انتشارات حوزه مشق (کشف استعداد برتر) منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ این کتاب که از طریق صفحه انتشارات حوزه مشق در اینستاگرام قابل خرید می باشد، در تیراژ ۵۰۰ نسخه منتشر شده است. هامون مرتضایی طراح جلد و زهرا امینی صفحه آرای این کتاب هستند.

المیرا ادیبی در توضیحاتی راجع به این کتاب گفت: “شعر من نوزاد است” اولین کتاب مستقل اشعار من است که توسط انتشارات حوزه مشق منتشر شده است. پیش از این در کتاب مشترک این انتشارات حضور داشتم.
وی افزود: از کودکی علاقه ی زیادی به نوشتن داشتم و همیشه یک دفتر و قلم میزبان تنهایی های من بود.
ادعایی بر اینکه شاعرم ندارم زیرا فقط حرفهایی که از سینه بر زبان قلم می آید را مکتوب میکنم و همیشه دوست داشتم آثاری از من ثبت و به یادگار بماند، تا اینکه با گروه کشف استعداد برتر و انتشارات حوزه  مشق که حامی نویسندگان، مترجم و شعرا هستند آشنا شدم و با جمعی از شُعرا کتابی بصورت مشترک چاپ کردیم و این انگیزه ای شد تا برای خود یک کتاب مستقل چاپ کنم.
گفتنی است کتاب “شعر من نوزاد است” ۵۴ صفحه است که در سبک شعر سپید سروده شده است.
من نوزادِ شعرهای تو ام، کاش مرا با دستانِ خودت بزرگ کنی..
  • نویسنده : اکبر حیدرپور
  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران