ره نگار/ دکتر عاطف راد مدیرکل بیمه سلامت در بازدید از اداره بیمه سلامت شهرستان سیاهکل گفت: ارتباط مستمر و بیواسطه بین مردم و مدیران بیمه سلامت با سامانه ۱۶۶۶ انجام می گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ مدیرکل بیمه سلامت گیلان، با برشمردن اهمیت ارتباط مستمر و بیواسطه بین مردم و مسئولان افزود: سازمان بیمه سلامت ایران برای ارتباط مستمر و بیواسطه بین مردم و مسئولان سامانه ۱۶۶۶را راهاندازی کرده است و مخاطبین و مردم میتوانند ۲۴ ساعته شکایات، چالشها، پیشنهادات و نظرات خود را با این سامانه در میان بگذارند تا در اولین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.
سامانه ۱۶۶۶ پاسخگوی بیمه شدگان
وی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم و ایجاد آرامش در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، یاد آور شد: سامانه ۱۶۶۶ پاسخگوی بیمه شدگان درتمامی صندوق ها است.
کسب اطلاعات از وضعیت بیمه ای
وی اضافه کرد: مردم استان می توانند با شماره گیری کددستوری # ۱۶۶۶ * از وضعیت بیمه ای خود مطلع شوند.
خدمت به مردم
مدیر کل بیمه سلامت خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: «بهترین راه مبارزه با آمریکا دربرابر ظلم ها وفشارها خدمت به مردم است» و همه مدیران، مسئولان و دستاندرکاران باید فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند و بیش از حد توان، بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند که سازمان بیمه سلامت در این راستا گامهای مهمی برداشته است که نمونه بارز آن پوشش همگانی بیمه سلامت رایگان برای اقشار آسیب پذیر جامعه است.
مدیرکل بیمه سلامت به منظور آشنایی نزدیک با مشکلات و مطالبات بیمه شدگان از اداره بیمه سلامت شهرستان سیاهکل بازدید و از نزدیک با ارباب رجوع و کارمندان دیدار و گفتگو کرد.
- منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران