رضایت گردشگران معیار موفقیت ستاد هماهنگی خدمات سفر است
رضایت گردشگران معیار موفقیت ستاد هماهنگی خدمات سفر است
ره نگاران/ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در جریان بازديد از فاز تجارت و گردشگری منطقه، از نحوه‌ خدمات رسانی به مسافرين نوروزی توسط بخش های مختلف اعضای ستاد دیدار به عمل آورد.

ره نگاران/ رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در جریان بازدید از فاز تجارت و گردشگری منطقه، از نحوه‌ خدمات رسانی به مسافرین نوروزی توسط بخش‌های مختلف اعضای ستاد دیدار به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ مصطفی طاعتی مقدم با تصریح بر اینکه رضایت گردشگران شاخص و معیار کلیدی موفقیت عملکرد ستاد هماهنگی خدمات سفر منطقه آزاد انزلی است، اظهار داشت: با توجه به برودت هوا در نیمه اول تعطیلات نوروزی، تمرکز بر رویدادها و برنامه‌هایی بوده که در مجتمع ها و مراکز تجاری، یا مجموعه‌ های مسقف موقت ایجاد شده، قابل اجرا است.

رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر منطقه آزاد انزلی با اشاره به حجم زیاد مسافرین ورودی به این منطقه در ایام نوروز، هماهنگی میان اعضای سازمانی و نهادهای برون سازمانی عضو ستاد را حائز اهمیت ارزیابی کرد و گفت: حضور این میزان گردشگر فرصت مناسبی جهت معرفی آئین ها، رسوم و غنای فرهنگ گیلانی و ایرانی مرتبط با نوروز و ماه مبارک رمضان محسوب می شود که باید از آن بهره برد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، با تأکید بر اینکه ارتقای کمی و کیفی خدمات و امکانات و تنوع بخشی به برنامه ها در اولویت قرار می گیرد، اضافه کرد: راهکار جذب گردشگران فرهنگی، هنری، گردشگری و ورزشی از طریق برپایی رویدادهای مختلف و تبدیل کردن این منطقه به مکانی برای برنامه های جذاب گردشگری ملی و بین‌المللی مرتبط است، که در دستورکار قرار دارد.

گفتنی است، در جریان این بازدید اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی منطقه آزاد انزلی گزارش عملکردی از برنامه‌های به اجرا در آمده و پیش روی ارائه دادند.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران