نمایش “پیتزا مخصوص” در رشت به روی صحنه می‌رود 
نمایش “پیتزا مخصوص” در رشت به روی صحنه می‌رود 
نگاران/ نمایش “پیتزا مخصوص” کاری از گروه هنری و نمایشی آبی به طراحی و کارگردانی ابراهیم حسن زاده، با متنی از لاله گلرخ عربانی، ۲۸ مهر الی ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰ در سالن رحمدل مجتمع خاتم الانبیا (ص) رشت به روی صحنه می رود.

ره نگاران/ نمایش “پیتزا مخصوص” کاری از گروه هنری و نمایشی آبی به طراحی و کارگردانی ابراهیم حسن زاده، با متنی از لاله گلرخ عربانی، ۲۸ مهر الی ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰ در سالن رحمدل مجتمع خاتم الانبیا (ص) رشت به روی صحنه می رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ ابراهیم حسن زاده با اعلام این خبر گفت: این نمایش بعد از ۲۴ سال فعالیت هنری، هفدهمین اثر من در حوزه کار با توانخواهان است که با متنی از لاله گلرخ عربانی و تهیه کنندگی حامد پورطواف اجرا می شود‌.

در خلاصه داستان این نمایش آمده: جوانی به نام امید دچار چالشی در زندگی خود می شود که در این چالش، دوستان همراهان همیشگی تنهایش می گذارند و او متکی به خودش شوه و رو پای خودش می ایستد تا موفق می شود و…

🔴 دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:

✔️  بازیگران: مهدی فرهمند، ایمان قاطعی فر، پیمان مجیدی، هنگامه قدری، رُگا ابراهیمی، مریم حاجتی، سحر رجبی، مصطفی رجبی، نازنین زهرا فیروز، سید مصطفی جوادی

✔️  مشاور: سارا رهروان

✔️ هماهنگی ارتباطات: کیامک فرهنگ

✔️ مدیران صحنه: علیرضا فرجام، امید لطفی 

✔️ منشی صحنه: مهین فخری

✔️ نور : شروینا شعاعی

✔️صدا: مبینا خیرخواه

✔️عکاس، تیزر، کلیپ: مهدی حاجتی

گفتنی است علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط از طریق سایت تیوال اقدام کنند.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران