موکب قافله عاشقی شهرستان رودبار مأوای جاماندگان اربعین حسینی در گیلان است 
موکب قافله عاشقی شهرستان رودبار مأوای جاماندگان اربعین حسینی در گیلان است 
ره نگاران/ رئیس ستاد اربعین شهرستان رودبار با اشاره به شور و شوق زوار در موکب قافله عاشقی رودبار گفت: موکب قافله عاشقی مأوای جاماندگان اربعین حسینی در گیلان است.

ره نگاران/ عموپور رئیس ستاد اربعین شهرستان رودبار با اشاره به شور و شوق زوار در موکب قافله عاشقی رودبار گفت: موکب قافله عاشقی مأوای جاماندگان اربعین حسینی در گیلان است.

به گزارشپایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رودبار؛ طهمورث عموپور فرماندار و رئیس ستاد اربعین شهرستان رودبار “شب گذشته” در برنامه تلویزیونی “قدم قدم تا اربعین” اظهار کرد: پیاده‌روی و اجتماع بزرگ اربعین در کربلای معلی یک رویداد بزرگ انسانی در جهان بوده و از برجستگی های فرهنگی و مذهبی فراوان برخوردار است.

وی با اشاره به نشست‌های هم‌اندیشی برای برگزاری باشکوه این رویداد انسانی بیان کرد: با شکل‌گیری ستاد شهرستانی در رودبار ویژه اربعین حسینی منویات استانی و کشوری این ستاد پیگری و دنبال می‌شود.

فرماندار شهرستان رودبار با اشاره به فعالیت دو موکب ویژه اربعین در شهرستان رودبار بیان کرد: موکب حضرت امیرالمؤمنین امام علی (ع) شهرستان رودبار در کربلا مستقر می‌شود و موکب قافله عاشقی در جنوبی‌ترین نقطه استان در شهر لوشان فعالیت خواهد کرد.

عموپور با اشاره به شور و شوق زوار در موکب قافله عاشقی رودبار افزود: موکب قافله عاشقی مأوای جاماندگان اربعین حسینی در گیلان است.

رئیس ستاد اربعین شهرستان رودبار با اشاره به مشارکت مردم در شورانگیزی پیاده‌روی اربعین بیان کرد: مردم نگاه و حمایت ویژه‌ای از مواکب اربعین حسینی دارند.

وی از اعزام موکب حضرت امام علی(ع) شهرستان رودبار به کربلا خبر داد و گفت: بر طبق زمان‌بندی اعزام مواکب به کربلای معلی بزودی انجام خواهد شد.

به گفته عموپور، برنامه‌های مواکب شهرستان رودبار در اربعین حسینی همراه با پیوست فرهنگی بوده و این مسأله به جد مورد تأکید است.

  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری رودبار