روشنایی پاینده، ارمغان بزرگ مدیریت مصرف برق است
روشنایی پاینده، ارمغان بزرگ مدیریت مصرف برق است
ره نگاران/ مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: روشنایی پاینده، ارمغان بزرگ مدیریت مصرف برق است.

ره نگاران/ مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه تلاش جهادی کارکنان صنعت برق و همت والای مشترکان در مدیریت مصرف، عبور از تابستان داغ را محقق می‌سازد اظهار داشت: تمامی کارکنان شرکت شرکت برق منطقه‌ای گیلان بطور شبانه‌روزی در حال کار و تلاش بوده و با آماده‌باش کامل، پای کارند تا خللی در تامین برق پایدار پیش نیاید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: با توجه به گرمای بی‌سابقه فعلی، شرط عبور موفق از اوج بار تابستان، در کنار هم‌بودن مردم و کارکنان صنعت برق می‌باشد.

وی افزود: مشترکان صنعت برق می‌توانند با استفاده بجا و به اندازه از انرژی برق، یار و یاور خادمانشان در صنعت برق باشند تا دوشادوش هم، این برهه حساس را به سلامت پشت سر بگذارند.

دشت بزرگ با اشاره به برنامه‌های انگیزشی صنعت برق جهت استفاده بهینه از برق، افزود: تمامی این برنامه‌ها تنها زمانی جوابگو خواهند بود که همکاری و مشارکت مردم را داشته باشیم در غیر این صورت بی‌ثمر و غیر‌مفید خواهند بود.

وی ارمغان بزرگ مدیریت مصرف برق را روشنایی پاینده عنوان کرد و گفت: نتیجه بکارگیری راهکارهای استفاده بهینه از برق نظیر: خاموش‌کردن لوازم غیر‌ضرور و لامپ‌های اضافی، روشنایی تک‌تک مشترکان، چرخش چرخ‌های صنعت کشور و اشتغال دائم جوانان این مرز و بوم خواهد بود.

  • منبع خبر : پایگاه خبری ره نگاران