ره نگاران/ بیمه دی یکی از شرکتهای بیمهای معتبر است که خدمات متنوعی ارائه میدهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ مدیر بیمه دی گیلان گفت: در راستای تحقق اهداف کلان و با توجه به برنامههای عملیاتی؛ در سال ۱۴۰۳ سلسله خدماتی را به مشتریان و بیمه شدگان خود ارائه نمودهایم.
فاطمه عباسیان افزود: بیمه دی گیلان به منظور ارتقاء کمی و کیفی خدمات با تأکید بر بهبود تجربه مشتریان در فصل پاییز ۲ دیدار با خانوادههای معزز شهداء و ایثارگران به صورت هفتگی و ۲ دیدار با بیمه شدگان صعب العلاج برگزار کرده است.
وی با بیان اینکه بیمه دی گیلان به صورت ماهانه با حضور مدیریت، معاون و کارشناس درمان شرکت بیمه دی استان گیلان با بیمه شدگان صعبالعلاج طرف قرارداد شرکت برگزار مینماید خاطر نشان کرد: اهدای لوح سپاس و هدایا به بیماران در راستای کاهش آلام و دغدغههای درمانی و وضعیت پرداخت هزینههای درمانی آنان از جمله خدماتیست که بیمه دی به آن متعهد است.
✔️ پرداخت تمام هزینههای بیمهشدگان و تسویه صورتحسابهای مراکز درمانی
مدیر بیمه دی گیلان در ادامه از پرداخت کلیه هزینههای درمانی مربوط به تمامی بیمهشدگان شرکت تا ۲۰ آذر سال جاری و تسویه صورتحسابهای مربوط به مراکز درمانی نیز تا اول شهریور امسال خبر داد و اظهار داشت: شرکت بیمه دی با بیمه گذاران درمان گروهی خود نیز جلسات منظم و پیاپی ماهانه برگزار میکند تا از این طریق بتواند به صورت مستقیم و چهره به چهره جویای حال بیمه شدگان بوده و نظاره گر اجرای بهتر تعهدات قرارداد باشد.
- منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران