حفظ حرمت و کرامت ارباب رجوع و پاسخگوئی دقیق باید سرلوحه تکالیف کارکنان قرار گیرد
حفظ حرمت و کرامت ارباب رجوع و پاسخگوئی دقیق باید سرلوحه تکالیف کارکنان قرار گیرد
ره نگار/ مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در جلسه شورای اداری این مجموعه تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت مخاطبین و پاسخگوئی اقناعی و جامع با تکیه بر رفتار و اخلاق پسندیده و گشاده روئی را اولویت تکالیف کارکنان مجموعه برشمرد.

ره نگار/ مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در جلسه شورای اداری این مجموعه تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت مخاطبین و پاسخگوئی اقناعی و جامع با تکیه بر رفتار و اخلاق پسندیده و گشاده روئی را اولویت تکالیف کارکنان مجموعه برشمرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، کیوان مرتضوی در این نشست که با حضور تمامی معاونین، روسای ادارات تخصصی و روسای شعب شهرستانی انجام پذیرفت با تاکید بر ضرورت آسیب شناسی و شناخت وضع موجود برای اتخاذ تصمیم گیری های مطلوب و کاربردی، اظهار داشت: ظرفیت خوبی در استان وجود داشته و باید با تمهیدات مناسب جایگاه گیلان را در رتبه بندی ها به سطوح اصلی آن برسانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ماهیت اجتماعی سازمان و گره خوردن آن با شرکای اجتماعی، بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران را دارای منزلت و جایگاهی ارزشمند دانسته و اذعان داشت: تمامی شهروندان و مخاطبین شایسته تکریم و دارای حرمت بوده و حفظ کرامت آنها و پاسخگوئی دقیق و جامع با رویکرد اقناعی باید سرلوجه تکالیف هر یک از کارکنان باشد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان رفتار و کردار مناسب و اخلاق پسندیده در برخورد با مخاطبین را از عوامل اثرگذار در تقویت تعاملات و فضای اعتمادسازی برشمرده و با تاکید بر لزوم رعایت این مهم افزود: باید پاسخگوئی به مراجعات در سطح شهرستانها با کیفیتی انجام پذیرد که فرد نیاز به پیگیری و مراجعه به استان را نداشته باشد‌.

شایان ذکر است بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر از جمعیت استان در زمره افراد تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان قرار دارند.

  • منبع خبر : روابط عمومی تامین اجتماعی استان گیلان