برای بهبود خدمت‌رسانی ها همواره باید دنبال راه‌حل‌ها باشیم
برای بهبود خدمت‌رسانی ها همواره باید دنبال راه‌حل‌ها باشیم
ره نگاران/ به مناسبت ایام سهادت سالار شهیدان، نشست مشترک مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان با مدیران سرپرستی‌ها و شعبات بانک‌های صادرات، ملی، کشاورزی، رفاه کارگران و ایران زمین برگزار شد.

ره نگاران/ به مناسبت ایام سهادت سالار شهیدان، نشست مشترک مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان با مدیران سرپرستی‌ها و شعبات بانک‌های صادرات، ملی، کشاورزی، رفاه کارگران و ایران زمین برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ اسماعیلی در این نشست ضمن عرض تسلیت به حاضران، از حضور آنان در این جلسه تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به سنگینی مسئولیت‌ها در نظام اسلامی گفت: “همه ما باید قدردان نظام و انقلاب اسلامی باشیم و با تمام توان در جهت اجرای منویات رهبر معظم انقلاب بکوشیم.”

مدیرعامل آسایشگاه گیلان در ادامه به سوابق فعالیتی خود اشاره کرد و گفت: “۳۴ سال سابقه خادمی شهدا و جانبازان در استان‌های مختلف را داشته همچنین به عنوان مدیر داخلی و خارجی مسجد جمکران با ۹ هزار نیروی خادم مشغول فعالیت بودم و اکنون نیز به لطف خداوند مهربان، توفیق خدمتگزاری به قشر سالمند و معلول نصیب بنده شده است.”

وی تاکید کرد: “همه ما وظایف سنگینی در جهت خدمتگزاری به هموطنان عزیزمان داریم و باید بر طبق ضوابط و مقررات عمل کنیم و برای بهبود خدمت‌رسانی به آن‌ها همواره باید دنبال راه‌حل‌ها باشیم و نباید از کنار مسائل بی‌تفاوت گذر کنیم.”

اسماعیلی افزود: “هرچقدر اتصال ما با خدا محکم‌تر باشد، بدون شک از اصل دور نخواهیم شد و باید شاکر و امانتدار مردم باشیم.”

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران