⭕️ ایجاد تحول و افزایش خدمت رسانی به مردم رویکرد دولت سیزدهم
ره نگاران/ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، ملاک ارزیابی مدیران را افزایش رضایتمندی مردم عنوان کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ مدیرکل تعاون کار، رفاه اجتماعی گیلان در مراسم تکریم و معارفه سرپرستان روابط کار، تعاون، مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت و مسئول روابط عمومی اداره کل با بیان اینکه رویکرد دولت مردمی سیزدهم ایجاد تحول و افزایش خدمت رسانی به مردم است گفت: چرخش مدیران و انتصابات با هدف ایجاد تغییر مثبت در ارایه خدمات، افزایش رضایت جامعه هدف و ایجاد امنیت و آرامش برای کارکنان انجام می شود.
سیاوش آقاجانی با تقدیر از زحمات مدیران پیشین خاطر نشان کرد: سلامت و کارآمدی مجموعه و از همه مهمتر افزایش رضایتمندی مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی کشور باید مورد توجه همه باشد.
گفتنی است، بر اساس حکم مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، بهمن علیپناه به عنوان سرپرست تعاون، شریف حسن زاده به عنوان سرپرست روابط کار، سجاد پورموسی به عنوان سرپرست مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت و معبود اکبری نیز به عنوان مسئول روابط عمومی اداره کل منصوب شد.
- منبع خبر : روابط عمومی تعاون، کار و رفاه و اجتماعی گیلان