افزایش رضایتمندی در جامعه هدف اصلی ترین وظیفه ما است
افزایش رضایتمندی در جامعه هدف اصلی ترین وظیفه ما است
ره نگار/ سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان در اولین برنامه میدانی خود پس از انتصاب ، از شعبه یک رشت به عنوان بزرگترین واحد تابعه تامین اجتماعی استان بازدید و ضمن بررسی روند خدمت رسانی، با همکاران دیدار نموده و به تبادل نظر در حوزه های تخصصی پرداخت.

ره نگار/ سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان در اولین برنامه میدانی خود پس از انتصاب، از شعبه یک رشت به عنوان بزرگترین واحد تابعه تامین اجتماعی استان بازدید و ضمن بررسی روند خدمت رسانی، با همکاران دیدار نموده و به تبادل نظر در حوزه های تخصصی پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، کیوان مرتضوی سرائی_ سرپرست جدید این مجموعه، در اولین برنامه میدانی خود از شعبه یک رشت که بزرگترین واحد تابعه تامین اجتماعی استان محسوب  می شود و افزون بر  ۲۰۰ هزار نفر را تحت پوشش دارد بازدید نمود.

سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی گیلان در این بازدید، ضمن تبادل نظر و دریافت نقطه نظر و دیدگاه های مسئولین واحدها و کارشناسان، به بررسی وضع موجود و شناسایی اصلی ترین دغدغه ها پرداخته و با اشاره به سهم بالای این شعبه در ایفای خدمات و آمار جامعه تحت پوشش، افزایش رضایتمندی مخاطبین را اصلی ترین هدف برای تحقق مطلوب چشم اندازهای سازمانی برشمرد.

آسیب شناسی گلوگاههای کاری از قبیل کمبود کادر و کاهش نیروهای انسانی در برخی واحدها، بررسی شرایط اقتصادی حاکم بر کارگاهها و واحدهای تولیدی و ناتوانی برخی از کارفرمایان در انجام تکالیف قانونی و در نتیجه کاهش وصولی ها به عنوان تنها منبع اجرای تعهدات سازمان و طرح پیشنهادها و دیدگاههای کارشناسان جهت بهبود فرایندهای کاری از جمله اقدامات در این بازدید بود.

شایان ذکر است، تامین اجتماعی شعبه یک رشت بیش از ۷۴۰۰۰ بیمه شده اصلی و افزون بر ۳۰ هزار مستمری بگیر را تحت پوشش خود دارد که با احتساب افراد تبعی جمعیتی در حدود ۲۰۳ هزار نفر را شامل می شود.

 

  • منبع خبر : روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان