ره نگاران/ شرکت بیمه دی همواره با برگزاری جلسات منظم و پیاپی با بیمه گذاران درمان گروهی خود در بهبود روند وضعیت پرداخت هزینهها و کاهش دغدغههای درمانی افراد تحت پوشش این شرکت گام بر میدارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ با توجه به برنامه های عملیاتی سال ۱۴۰۳ و در راستای نیل به اهداف کلان ارتقاء کمی و کیفی خدمات با تاکید بر بهبود تجربه مشتریان در فصل زمستان نیز ۲ دیدار با خانواده های معزز شهداء و ایثارگران به صورت هفتگی و همچنین ۲ دیدار با بیمه شدگان صعب العلاج طرف قرارداد به صورت ماهانه با حضور مدیریت، معاون و کارشناس درمان شرکت بیمه دی استان گیلان صورت پذیرفت که ضمن تقدیم لوح سپاس و اهداء هدایایی به دغدغههای درمانی و وضعیت پرداخت هزینه های درمان آنها نیز پرداخته شد.
بنا بر این گزارش کلیه هزینه های درمانی مربوط به تمامی بیمه شدگان شرکت تا تاریخ ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۴ و همچنین صورتحساب های مربوط به مراکز درمانی نیز تا مورخ اول آذر ماه ۱۴۰۴ تسویه گردیده است.
گفتنی است، شرکت بیمه دی با بیمه گذاران درمان گروهی خود نیز جلسات منظم و پیاپی ماهانه برگزار می کند تا از این طریق بتواند به صورت مستقیم و چهره به چهره جویای حال بیمه شدگان بوده و نظاره گر اجرای بهتر تعهدات قرارداد باشد.
- منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران