اجرای هزار و ۴۷۸ برنامه فرهنگی، ورزشی، عمرانی در هفته تربیت بدنی
اجرای هزار و ۴۷۸ برنامه فرهنگی، ورزشی، عمرانی در هفته تربیت بدنی
ره نگاران/ مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از اجرای هزار و 478 برنامه فرهنگی، ورزشی، عمرانی و جوانان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش 1403 خبر داد.

⭕️ افتتاح ۳ طرح عمرانی ورزشی با اعتبار بیش از ۶۰ میلیارد تومان

ره نگاران/ مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از اجرای هزار و ۴۷۸ برنامه فرهنگی، ورزشی، عمرانی و جوانان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ جهانبخش آرمان با تبریک این هفته به تمامی ورزشکاران و قهرمانان پیشکسوتان، مربیان، داوران و مسئولین ورزشی گفت: ۱۵۶ برنامه فرهنگی، ۷۳۴ برنامه در حوزه ورزش همگانی و روستایی، ۴۲۱ برنامه ورزش قهرمانی، ۵۲ برنامه در حوزه جوانان، ۳ طرح عمرانی ورزشی و ۱۱۳ برنامه دیگر که مجموعاً هزار و ۴۷۸ برنامه در هفته تربیت بدنی و ورزش در گیلان اجرا می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تقدیر و تشکر از زحمات تمامی همکاران در وزارت ورزش و اداره کل ورزش و جوانان گیلان و همچنین مسئولین استانی و نمایندگان مجلس گفت: ۳ طرح عمرانی سکو و صندلی های ورزشگاه شهید عضدی رشت، سکو و صندلی گذاری ورزشگاه وحدت آستارا و سالن چند منظوره چوبر تالش با ۶۰ میلیارد و ۲۵۸ میلیون تومان در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

جهانبخش آرمان از جمله مهترین برنامه های فرهنگی این اداره کل در هفته تربیت بدنی و ورزش را گلباران مزار شهدا همراه با ضرب زورخانه و نوای یا علی مرشد، دیدار با خانواده معزز شهدا و جانبازان ورزشکار و بازنشستگان ورزش، حضور در نماز پرفیض جمعه و سخنرانی پیش از خطبه درسراسر استان، اهدا خون جامعه ورزش، تجلیل از قهرمانان ورزشی نخبه در تمامی شهرستانها و دیدار جامعه ورزش با نماینده ولی فقیه در گیلان عنوان کرد.

وی افزود: نشست خبری با اصحاب رسانه، همایش پیاده روی خانوادگی و گردهمایی ورزش و مردم، همایش ورزش روزانه بانوان، افتتاح مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در شهرهای رشت، رودبار و ماسال و همچنین برگزاری جشنواره بومی و محلی هفته تربیت بدنی و به صدا در آوردن زنگ ورزش در مدارس استان از مهمترین برنامه های پیش بینی شده سال ۱۴۰۳ در هفته تربیت بدنی و ورزش است.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران