یک گیلانی مدیر گاز رسانی کشور شد
یک گیلانی مدیر گاز رسانی کشور شد

ره نگار/ طی حکمی از سوی مهندس مجید چگنی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، “سید جلال نورموسوی” به عنوان سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران منصوب شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ نورموسوی اهل شهرستان لنگرود، فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی اصفهان و کارشناسی […]

ره نگار/ طی حکمی از سوی مهندس مجید چگنی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، “سید جلال نورموسوی” به عنوان سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران منصوب شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ نورموسوی اهل شهرستان لنگرود، فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی اصفهان و کارشناسی ارشد این رشته در دانشگاه تهران است.
وی با ۲۱ سال سابقه کار در شرکت گاز و در سمتهای مختلف از جمله به مدت ۶ سال(۹۳-۸۷) سکان دار شرکت گاز استان گیلان و بعد از آن نیز رئیس امور تعرفه ها و قرارداد های شرکت ملی گاز ایران، هم اکنون با کوله باری از تجارب ارزشمند، به سمت سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران منصوب شد.
این مدیر گیلانی همچنین سوابق درخشانی در بحران برف سال ۸۳ و ۸۶ و آتش سوزی دو مرحله ای ایستگاه گاز لاکان رشت در سال ۹۰ را در کارنامه خود دارد و همیشه از ایشان به عنوان مدیری پاکدست یاد شده است.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران