کودکان گیلانی محیط یاران و سفیران محیط زیست
کودکان گیلانی محیط یاران و سفیران محیط زیست

ره نگار/ در هفته ملی کودک برنامه های مشترک حفاظت محیط زیست و کانون پرورش فکری سیاهکل اجرا شد که طی آن از تمام کودکان بعنوان محیط یار و سفیران محیط زیست دعوت بعمل آمد تا در حفظ طبیعت و سلامت محیط همراه باشند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ لطیف جواهر دشتی، رئیس […]

ره نگار/ در هفته ملی کودک برنامه های مشترک حفاظت محیط زیست و کانون پرورش فکری سیاهکل اجرا شد که طی آن از تمام کودکان بعنوان محیط یار و سفیران محیط زیست دعوت بعمل آمد تا در حفظ طبیعت و سلامت محیط همراه باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ لطیف جواهر دشتی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل گفت: در پنجمین روز از هفته ملی کودک پرسنل زحمتکش اداره محیط زیست شهرستان سیاهکل در مرکز فرهنگی – هنری این شهرستان حضور یافته و به اجرای چندین برنامه مختلف برای دانش آموزان مدارس بازدید کننده پرداختند.

همچنین اجرای برنامه مختلف از قبیل معرفی محیط بان، حفظ تنوع زیستی و‌ حیات وحش، تفکیک زباله ها و حفظ طبیعت توسط مربیان مرکز و‌ کارشناس محیط زیست صورت گرفت.
گفتنی است، در این مراسم یکی از محیط بانان که با لباس سازمانی حضور داشت به خاطره گویی و شرح فعالیت های زیست محیطی خود پرداخت و از تمام کودکان دعوت شد تا خود را یک محیط یار و سفیر محیط زیست بدانند.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران