ره نگار/ کارگاه آموزشی ثبت شکایات و آشنایی با سامانه ارتباط با مشتریان CRMبه مدت دو روز به میزبانی مدیریت درمان استان گیلان برگزار گردید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ در این کارگاه آموزشی کارشناسان فناوری اطلاعات و آموزش اداره کل بازرسی سازمان تامین اجتماعی نحو ثبت و پاسخگویی شکایت در سامانه ارتباط […]
ره نگار/ کارگاه آموزشی ثبت شکایات و آشنایی با سامانه ارتباط با مشتریان CRMبه مدت دو روز به میزبانی مدیریت درمان استان گیلان برگزار گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ در این کارگاه آموزشی کارشناسان فناوری اطلاعات و آموزش اداره کل بازرسی سازمان تامین اجتماعی نحو ثبت و پاسخگویی شکایت در سامانه ارتباط با مشتریان را برای مدیران، روسای مراکز درمانی، روسای اداره و رابطین رسیدگی به شکایات مدیریت درمان استان آموزش دادند.
سامانه ارتباط با مشتریان سازمان تامین اجتماعی CRM به منظور تسهیل در ارتباط ارباب رجوع با سازمان ایجاد شده و بیمه شدگان و مراجعین به مراکز درمانی و بیمه ای سازمان می توانند جهت ثبت شکایات و پیشنهادات خود در سامانه از طریق روش های ذیل اقدام نمایند.
پورتال سامانه CRM به آدرس tamin.ir.1420
تماس تلفنی با شماره ۱۴۲۰
ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۱۴۲۰
و یا درخواست حضوری برای ثبت شکایت و پیشنهاد از طریق رابط رسیدگی به شکایات در مراکز درمانی و بیمه ای سازمان تامین اجتماعی.
- منبع خبر : روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان