پیشگامی بانک مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن /”اعتماد عمومی” مهمترین سرمایه
پیشگامی بانک مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن /”اعتماد عمومی” مهمترین سرمایه
ره نگار/ مدیر شعب بانک مسکن گیلان از پیشگامی این بانک در اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: مدیریت شعب بانک مسکن گیلان همچون طرح مسکن مهر با تمام توان در طرح نهضت ملی مسکن نیز پیشگام بوده و تا پایان آذر ماه سال جاری اقدام به انعقاد 1222قرارداد در قالب خود مالک، روستائی و سه جانبه نموده که از این حیث جهت احداث 5426 واحد مبلغی معادل 15889میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

ره نگار/ مدیر شعب بانک مسکن گیلان از پیشگامی این بانک در اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: مدیریت شعب بانک مسکن گیلان همچون طرح مسکن مهر با تمام توان در طرح نهضت ملی مسکن نیز پیشگام بوده و تا پایان آذر ماه سال جاری اقدام به انعقاد ۱۲۲۲قرارداد در قالب خود مالک، روستائی و سه جانبه نموده که از این حیث جهت احداث ۵۴۲۶ واحد مبلغی معادل ۱۵۸۸۹میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ به نقل از پایگاه خبری لیجار؛ زهرا صداقت علی مدیر شعب بانک مسکن گیلان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ۲۵دیماه سالروز تاسیس بانک مسکن، این رویداد در نظام مالی و بانکی کشور اظهار داشت: بانک مسکن با قدمتی ۸۵ساله بعنوان یک بانک قدیمی و دولتی تلاش می‌کند تا در راستای خانه دار کردن مردم گام برداشته و همچنین از بخش مسکن و ساختمان که موتور محرک تولید کشور می باشد نیز حمایت کند.

وی تصریح کرد: مدیریت شعب بانک مسکن گیلان همچون طرح مسکن مهر با تمام توان در طرح نهضت ملی مسکن نیز پیشگام بوده و تا پایان آذر ماه سال جاری اقدام به انعقاد ۱۲۲۲قرارداد در قالب خود مالک، روستائی و سه جانبه نموده که از این حیث جهت احداث ۵۴۲۶ واحد مبلغی معادل ۱۵۸۸۹میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

صداقت علی خلطرنشان کرد: بانک مسکن در راستای تجهیز منابع و پشتیبانی از پروژه های طرح نهضت ملی محصول طرح امید با بالاترین بازدهی در پرداخت سود و همچنین پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۳میلیارد را در قالب طرح ثمر جهت تکمیل سبد محصولات و پاسخگوئی به نیاز آحاد مردم معرفی نموده است.

مدیر شعب بانک مسکن گیلان، اعتماد مردم به بانک مسکن را مهمترین سرمایه این بانک برشمرد و تاکید کرد: با همکاران ساعی و خدوم مجموعه گیلان تلاش میکنیم با ارایه خدمت مطلوب به هموطنان عزیزمان، قدردان این اعتماد باشیم.