هوشمندسازی خدمات در بخش‌های مختلف تأمین اجتماعی قوت می‌گیرد
هوشمندسازی خدمات در بخش‌های مختلف تأمین اجتماعی قوت می‌گیرد
نگاران/ سرپرست سازمان تأمین که در نخستین سفر استانی خود در دوره جدید مدیریتی به گیلان سفر کرده است، با همکاران اداره‌کل تأمین اجتماعی و مدیریت درمان این استان دیدار کرد.

ره نگاران/ سرپرست سازمان تأمین که در نخستین سفر استانی خود در دوره جدید مدیریتی به گیلان سفر کرده است، با همکاران اداره‌کل تأمین اجتماعی و مدیریت درمان این استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ مصطفی سالاری با تقدیر از تلاش‌های تمامی کارکنان سازمان بر ضرورت توسعه و تکمیل خدمات غیرحضوری تأکید کرد و گفت: غیرحضوری کردن خدمات در تأمین اجتماعی منجر به رضایت‌مندی عمومی می‌شود و از این جهت اولویت مهم سازمان تأمین اجتماعی در ادامه مسیر است و ان‌شالله هوشمندسازی خدمات در بخش‌های مختلف سازمان قوت می‌گیرد.

وی در جریان این دیدار با تأکید بر اهمیت کنترل مصارف در بخش درمان گفت: تلاش می‌کنیم مدیریت مصارف در بخش درمان به نحوی پیش برود که فرآیند خرید خدمت در بخش درمان مستقیم سازمان نیز اجرایی شود.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی همچنین با قدردانی از زحمات و تلاش‌های همکاران این سازمان در جهت افزایش کیفیت خدمات، اظهار داشت: توفیقات سازمان تأمین اجتماعی مرهون همدلی، زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران ما در این خانواده بزرگ است و انتظار داریم این تعامل، همدلی و پشتکار استمرار داشته باشد.

براساس این گزارش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ابتدای این سفر با حضور در یادمان شهدای اداره‌کل تأمین اجتماعی گیلان، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران