جمعه, ۱۴ بهمن , ۱۴۰۱ Friday, 3 February , 2023
پ
  • 29 اردیبهشت 1400 - 10:29
سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان تاکید کرد؛

همت مضاعف نسبت به اطلاع رسانی، ترغیب و تشویق پزشکان در تولید نسخه الکترونیک

همت مضاعف نسبت به اطلاع رسانی، ترغیب و تشویق پزشکان در تولید نسخه الکترونیک
همت مضاعف نسبت به اطلاع رسانی، ترغیب و تشویق پزشکان در تولید نسخه الکترونیک

ره نگار/ دکتر قنبرپور سرپرست مدیریت درمان استان با بیان اینکه نزدیک به ۸۰درصد نسخ تولید شده توسط طرف های قرار داد در استان گیلان به صورت الکترونیک صادرمی شود خطاب به روسای مراکز درمانی و کارشناسان ستادی تاکید نمود که باید بر اجرای نسخه الکترونیک با ترغیب و تشویق پزشکان طرف قرار داد با […]

ره نگار/ دکتر قنبرپور سرپرست مدیریت درمان استان با بیان اینکه نزدیک به ۸۰درصد نسخ تولید شده توسط طرف های قرار داد در استان گیلان به صورت الکترونیک صادرمی شود خطاب به روسای مراکز درمانی و کارشناسان ستادی تاکید نمود که باید بر اجرای نسخه الکترونیک با ترغیب و تشویق پزشکان طرف قرار داد با همت مضاعف ادامه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ درجلسه وبینار شورای اداری مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان که با حضور مراکز درمانی و کارشناسان ستادی برگزار شد دکتر قنبرپور سرپرست مدیریت درمان استان با بیان اینکه نزدیک به ۸۰درصد نسخ تولید شده توسط طرف های قرار داد در استان گیلان به صورت الکترونیک صادرمی شود خطاب به روسای مراکز درمانی و کارشناسان ستادی تاکید نمود که باید بر اجرای نسخه الکترونیک با ترغیب و تشویق پزشکان طرف قرار داد با همت مضاعف ادامه داد.
دکتر قنبر پور با اشاره به مزایای طرح نسخه الکترونیک اظهار داشت روسای مراکز درمانی در شهر محل خدمت به عنوان نماینده مدیریت درمان در آن شهر باید ارتباط مستمر با پزشکان، موسسات طرف قرار داد ، نظام پزشکی و مقامات محلی درتداوم اجرای طرح نسخه الکترونیک داشته باشند.
سرپرست مدیریت درمان استان گیلان با بیان اینکه اجرای طرح نسخ الکترونیک از اولویت های مهم سازمان تامین اجتماعی است افزود: در فرودین ماه پزشکان و موسسات طرف قرار داد بیش از ۲۲۱ هزار نسخه الکترونیک تولید نمودند که این تعداد نزدیک به ۸۰درصد نسخ تولید شده توسط طرف های قرار داد استان است.
دکتر قنبر پور در ادامه به ارتباط موثرهمکاران با بیمه شدگان اشاره نمود و تسریع نمود که اجرای طرح نظرسنجی از مراجعین و بیمه شدگان در قالب طرح CRM (سامانه نظرسنجی از مراجعین ) به عنوان شاخص و معیار عملکرد مراکز درمانی در کسب رضایتمندی از مراجعین است افزود: در شش ماهه گذشته طبق اطلاعات بدست آماده از سامانه CRM میزان رضایتمندی بیمه شدگان استان از خدمات درمانی سرپایی ارائه شده در مراکز درمانی بالای ۸۶درصد و میزان رضایت از خدمات بستری در تنها بیمارستان ملکی استان نزدیک به ۹۰ درصد بوده است.

  • منبع خبر : روابط عمومی مدیریت درمان گیلان

برچسب ها

برگزاری سومین نشست منطقه ای مجمع مشورتی بهزیستی گیلان

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان صورت پذیرفت؛ برگزاری سومین نشست منطقه ای مجمع مشورتی بهزیستی گیلان

مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان رتبه نخست کشور را کسب کرد

برای دومین فصل متوالی در حوزه ارزیابی عملکرد واحد های درمانی تامین اجتماعی؛ مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان رتبه نخست کشور را کسب کرد

لحظه‌ای غفلت میلیاردها تومان به دانشگاه ضرر می‌زند/ فرصت حاشیه‌پردازی نداریم

دکتر آشوبی در نشست مشترک با مسئولین مراکز آموزشی و درمانی رازی و حشمت: لحظه‌ای غفلت میلیاردها تومان به دانشگاه ضرر می‌زند/ فرصت حاشیه‌پردازی نداریم

برگزاری سومین نشست منطقه ای مجمع مشورتی بهزیستی گیلان 14 بهمن 1401
با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان صورت پذیرفت؛

برگزاری سومین نشست منطقه ای مجمع مشورتی بهزیستی گیلان

ره نگار/ سومین نشست منطقه ای مجمع مشورتی بهزیستی گیلان با هدف آماده سازی ورود فرزندان به زندگی مستقل برگزار شد. 

مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان رتبه نخست کشور را کسب کرد 14 بهمن 1401
برای دومین فصل متوالی در حوزه ارزیابی عملکرد واحد های درمانی تامین اجتماعی؛

مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان رتبه نخست کشور را کسب کرد

ره نگار/ در اجرای ارزیابی های بعمل آمده از مدیریت درمانهای تامین اجتماعی کشور مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان برای دومین فصل متوالی با کسب بالاترین امتیاز رتبه نخست کشور را کسب نمود.

لحظه‌ای غفلت میلیاردها تومان به دانشگاه ضرر می‌زند/ فرصت حاشیه‌پردازی نداریم 14 بهمن 1401
دکتر آشوبی در نشست مشترک با مسئولین مراکز آموزشی و درمانی رازی و حشمت:

لحظه‌ای غفلت میلیاردها تومان به دانشگاه ضرر می‌زند/ فرصت حاشیه‌پردازی نداریم

ره نگار/  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در پذیرش مسئولیت‌ها غفلت جای ندارد، گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروزه به بلوغ اداری و ساختاری خود رسیده و مسیر رشد و ترقی و پیشرفت را بدون توجه به حواشی و با اتکا به نیروی انسانی توانمند خود طی می‌کند.

قوانین ارسال دیدگاه

  • ره نگاران، دیدگاه های ارسال شده توسط شما را پس از تایید توسط تیم مدیریت، منتشر خواهد کرد.
  • ره نگاران، پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد را منتشر نخواهد کرد.
  • ره نگاران، پیام هایی که به زبان لاتین یا غیر مرتبط باشد را منتشر نخواهد کرد.