هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و رشادت های ستارگان بی مثال ایران اسلامی است
هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و رشادت های ستارگان بی مثال ایران اسلامی است

ره نگار/ مدیر کل زندان های گیلان؛ هفته دفاع مقدس را یادآور ایثار و رشادت های ستارگان بی مثال ایران اسلامی عنوان کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ محمدی اصل مدیر کل زندانهای گیلان، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس، در خصوص رشادت ها و ایثار گری های […]

ره نگار/ مدیر کل زندان های گیلان؛ هفته دفاع مقدس را یادآور ایثار و رشادت های ستارگان بی مثال ایران اسلامی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ محمدی اصل مدیر کل زندانهای گیلان، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس، در خصوص رشادت ها و ایثار گری های شهدا، جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس گفت: رشادتهای مردمان ایران در دفاع از آب و خاک موطن اسلامی همیشه زبانزد عام و خاص بود و هنوز هم این رشادتها ادامه دارد و دشمن را به ستوه آورده است.
وی حدیث یاد و خاطره شهدای گلگون کفن ایران اسلامی، شهدای گمنام، جانبازان و ایثارگران را زمزمه راه شهادت و مردانگی در راه حراست و صیانت از وطن دانست.
مدیر کل زندانهای گیلان، با بیان اینکه با برنامه های ابلاغی سازمان در زندانهای تابعه با شعار “ مامقتدریم “ را در دستور کار قرار داده ایم افزود: از ویژگیهای برنامه های دفاع مقدس آغاز برنامه های دومین یادواره سردار شهید سلیمانی تحت عنوان ” مکتب حاج قاسم “می باشد که یکی از اولویت های اجرایی برنامه ها می باشد که با برنامه های ابلاغی هفته دفاع مقدس و برگزاری کمیته ویژه با هماهنگی های اداره فرهنگی زندانهای گیلان و تابعه اثر بخش ترین اتفاقات رقم خواهد خورد.
محمدی اصل در پایان تاکید کرد: هفته دفاع مقدس یادآور ستارگان بی مثال جان بر کفان ایران اسلامی است و همه ما باید آن را سرلوحه و سرمشق  زندگی خود قرار دهیم.

  • منبع خبر : روابط عمومی زندان های استان گیلان