مهار آتش‌سوزی یک خانه ویلایی در سلیمانداراب رشت
مهار آتش‌سوزی یک خانه ویلایی در سلیمانداراب رشت
ره نگاران/ حادثه آتش سوزی منزل مسکونی به ساعت 11:51 صبح روز دوشنبه 27 فروردین 1403 به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد. 

ره نگاران/ حادثه آتش سوزی منزل مسکونی به ساعت ۱۱:۵۱صبح روز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه با توجه به سازه های متراکم آن منطقه سریعا ۸ خودروی اطفایی و آبرسان به محل حادثه واقع در سلیمانداراب اعزام شدند.

وی با بیان اینکه به محض رسیدن شاهد آتش گرفتن سقف یکباب خانه ویلایی بودیم، افزود: آتش از دو طرف در حال گسترش و سرایت به خانه های ویلایی همجوار بود که خوشبختانه با توجه به پشت بام های بهم پیوسته و بدون دیوار آتش بر، آتش گسترشی نداشت و سریعا مهار شد.

این مسوول به کوچه های تنگ و باریک اشاره کرد و گفت: از چندین متری محل آتش سوزی؛ خودروهای آتش نشانی قادر به ورود به کوچه هانبودند.

مومنی ضمن اشاره به تجمع شهروندان در محل حوادث ادامه داد: بحمدا… در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید اما رخداد حادثه در دل یک حادثه دیگر همیشه در کمین جان آتش نشانان و شهروندان است که به شهروندان توصیه داریم از تجمع در محل حوادث به شدت خودداری کنند.

گفتنی است، علت آتش سوزی در دست بررسی است.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران