ممنوعیت تردد در جاده‌های گیلان تا ۵ شهریور ادامه دارد
ممنوعیت تردد در جاده‌های گیلان تا ۵ شهریور ادامه دارد

ره نگار/ رئیس پلیس راه گیلان گفت: ممنوعیت تردد در جاده‌های این استان تا ۵ شهریور ماه یعنی جمعه هفته آینده ادامه خواهد داشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه گیلان گفت: محدودیت‌های کرونایی و ممنوعیت تردد در جاده‌های این استان تمام نشده است و تا هفته آینده […]

ره نگار/ رئیس پلیس راه گیلان گفت: ممنوعیت تردد در جاده‌های این استان تا ۵ شهریور ماه یعنی جمعه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه گیلان گفت: محدودیت‌های کرونایی و ممنوعیت تردد در جاده‌های این استان تمام نشده است و تا هفته آینده ادامه دارد.

او افزود: هم اکنون در جاده‌های ورودی استان گیلان شامل چابکسر، آستارا و رودبار به ویژه محدوده منجیل به رودبار، ترافیک عادی و روان است.

رئیس پلیس راه گیلان اظهار داشت: از روز یکشنبه تاکنون حدود ۲۲ هزار دستگاه خودروی غیربومی که قصد ورود به این استان را داشتند، از مبادی ورودی گیلان به شهر‌های خود بازگردانده شدند.

سرهنگ صفاری با اشاره به ممنوعیت ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی به گیلان یادآور شد: همه مجوز‌های تردد مربوط به قبل از تاریخ ۲۴ مرداد ماه باطل شده است.

او تصریح کرد: این محدودیت‌های کرونایی و ممنوعیت‌های تردد تا ۵ شهریور ماه (جمعه هفته آینده) ادامه دارد.

  • نویسنده : مریم عباسی زاده لاله
  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران