افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024
پ
  • 31 اردیبهشت 1400 - 0:09
در جلسه هماهنگی رفع مشکلات منجیان غریق مطرح شد؛

ضرورت توجه به مطالبات منجیان غریق

ضرورت توجه به مطالبات منجیان غریق
ضرورت توجه به مطالبات منجیان غریق

ره نگار/ جلسه هماهنگی و ارائه برنامه ها و رفع مشکلات منجیان غریق و غواصی، نوار ساحلی کشور و آمادگی هیات در خصوص برگزاری دوره های آموزشی و آمادگی در استان گیلان با حضور حسین میرزایی رییس هیات نجات غریق ‌و غواصی گیلان و مهندس حیدری رییس فدراسیون نجات غریق کشور روز پنج شنبه سی […]

ره نگار/ جلسه هماهنگی و ارائه برنامه ها و رفع مشکلات منجیان غریق و غواصی، نوار ساحلی کشور و آمادگی هیات در خصوص برگزاری دوره های آموزشی و آمادگی در استان گیلان با حضور حسین میرزایی رییس هیات نجات غریق ‌و غواصی گیلان و مهندس حیدری رییس فدراسیون نجات غریق کشور روز پنج شنبه سی ام اردیبهشت ماه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ حسین میرزایی رییس هیات نجات غریق ‌و غواصی گیلان در این جلسه بیان داشت: استان گیلان دارای ۱۰ شهرستان ساحلی ، ۳۳ طرح سالمسازی و ۲۵۲ منطقه خطر آفرین است در سال گذشته با وجود کرونا، حدود ۵۰۰ نفر منجی غریق در ۲۸۰ کیلومتر نوار ساحلی استان گیلان مشغول به خدمات رسانی بودند و امسال امید ان داریم که با هماهنگی استانداری گیلان، معاونت تربیت بدنی سپاه قدس استان، هلال احمر و اداره کل ورزش و جوانان، فرمانداران شهرستانهای ساحلی، بخشداران و‌ دهیاران و بومیان محلی شاهد غرق شدن هیچ مسافر و گردشگری در سواحل استان نباشیم.

وی تصریح کرد: هیات غریق نجات استان از فدراسیون، ستاد ساماندهی سواحل استان و‌اداره کل ورزش و‌جوانان درخواست دارد، تا نسبت به در اختیار گذاشتن تجهیزات و ‌پرداخت حقوق منجیان غریق زحمتکش که بدون هیچگونه ادعایی از جان گذشتگی می نمایند و برای نجات هموطنان خدمت می کنند، عنایتی ویژه داشته باشند.

در این جلسه مهدی حیدری رییس فدراسیون‌ نجات غریق و غواصی کشور اظهار داشت: در راستای ارائه درخواست‌ها، پیشنهادات و گزارشی کامل در قالب یک طرح، از سوی هیاتها در اختیار فدراسیون قرار گرفته و از طریق وزارت کشور و وزارت ورزش، موارد و مشکلات منجیان غریق که در ایام کرونا هم از لحاظ اقتصادی آسیب دیدند پیگیری خواهد شد.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران

برچسب ها

موکب قافله عاشقی شهرستان رودبار مأوای جاماندگان اربعین حسینی در گیلان است  05 مرداد 1403
فرماندار رودبار:

موکب قافله عاشقی شهرستان رودبار مأوای جاماندگان اربعین حسینی در گیلان است 

ره نگاران/ رئیس ستاد اربعین شهرستان رودبار با اشاره به شور و شوق زوار در موکب قافله عاشقی رودبار گفت: موکب قافله عاشقی مأوای جاماندگان اربعین حسینی در گیلان است.

رشد ۸ درصدی بیمه زنان خانه دار در تامین اجتماعی گیلان 05 مرداد 1403
در سال 1402 صورت گرفت:

رشد ۸ درصدی بیمه زنان خانه دار در تامین اجتماعی گیلان

ره نگاران/ در سال گذشته بیش از سه هزار و یکصد دختر بالای هجده سال و بانوی گیلانی به جرگه بیمه شدگان زنان خانه دار در تامین اجتماعی استان پیوستند.

ضرورت هم‌افزایی و استفاده همه جانبه از ظرفیت بسیج و رسانه در تولید محتوا 05 مرداد 1403
در دیدار فرمانده سپاه قدس گیلان با مدیران صدا و سیمای گیلان عنوان شد؛

ضرورت هم‌افزایی و استفاده همه جانبه از ظرفیت بسیج و رسانه در تولید محتوا

ره نگاران/ فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در مقابله با جنگ نرم رسانه‌ای دشمنان باید با هم افزایی در بیان حقایق و آگاه‌سازی مردم اهتمام داشته باشد.

قوانین ارسال دیدگاه

  • ره نگاران، دیدگاه های ارسال شده توسط شما را پس از تایید توسط تیم مدیریت، منتشر خواهد کرد.
  • ره نگاران، پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد را منتشر نخواهد کرد.
  • ره نگاران، پیام هایی که به زبان لاتین یا غیر مرتبط باشد را منتشر نخواهد کرد.