ره نگاران/ جلسه معارفه مدیر دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت آبفای گیلان با حضور محمد امجد مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و هیات همراه برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ در این جلسه علیرضا غیاثی ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی، از حضور مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ابراز خرسندی کرد و از معاونین خواست گزارش مختصری از عملکرد یک ساله منتهی به آبان ماه سال ۴۰۳ حوزه معاونت خود ارائه و نمایی کلی از شرکت در سالی که گذشت برای حاضرین ترسیم نمایند.
در ادامه، محمد امجد مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور؛ ابتدای صحبت خود از اسدالله صفاری که به مدت ۱۰ سال رئیس گروه بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت آبفای گیلان را عهده دار بوده و با خدمت در این زمینه، امروز به درجه رفیع بازنشستگی نائل آمده است تقدیر و تشکر کرد و با تبریک به محمد مسرور مدیر جدید این دفتر برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.
وی؛ ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت آبفای گیلان، با اشاره به کم شدن شکایات و اعتراضات ثبت شده در یک سال گذشته در حوزه آب و فاضلاب استان اظهار داشت: به تعادل رسیدن میزان واکنش های منفی مردم و مشترکین نشان دهنده پیشرفت رو به رشد شرکت آبفای استان گیلان می باشد که این امر در سایه عملکرد خوب مهندس غیاثی و بازوانشان که معاونین و مدیران هستند در این مدت محدود نمود پیدا کرده است.
امجد؛ با بیان اینکه در زیر مجموعه خود به کسانی مسئولیت دهید که شخص کارآمد و با پشتکاری است، گفت: توصیه من به شما این است در خیر رساندن به دیگران از هم پیشی بگیرید، در مسئله ای که احساس کردید حق است ثابت قدم بمانید، چالش های سازمان را شناسایی کنید تا زمانی که شناختی از مشکلات نداشته باشید نمی توانید برای آن برنامه ریزی داشته و مشکل را مرتفع کنید.
مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور؛ در پایان سخنان خود استان گیلان را استانی عریض و طویل و بسیار گسترده تر از آنچه در آمار رسمی کشور آمده است معرفی کرد و بیان داشت: با توجه به مسافرخیز بودن این استان سرسبز خدمات ارائه شده توسط شرکت آب و فاضلاب بسیار ارزنده و پرمخاطره است و این امر جایگاه بسیار ارزشمندی دارد.
بنابراین گزارش؛ در پایان جلسه با اهداء لوح از اسدالله صفاری و محمد مسرور تقدیر به عمل آمد.
همچنین به منظور پاسخگویی مستقیم به مشکلات مردمی، میز خدمت با حضور مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در محل ستاد مرکزی این شرکت از ساعت ۱۳ لغایت ۱۴:۳۰ برگزار و به درخواست ها و مشکلات مردمی به صورت چهره به چهره پاسخ داده شد.
- منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران