ره نگار/ دکتر رضا قنبرپور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان از ابراز رضایتمندی ۹۰ درصدی مخاطبان از خدمات درمانی در مراکز ملکی سازمان در سطح استان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ دکتر رضا قنبرپور سرپرست مدیریت درمان استان افزود: در راستای ارتقاء فرایندهای پاسخگوئی به مخاطبان این نظرسنجی از طریق […]
ره نگار/ دکتر رضا قنبرپور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان از ابراز رضایتمندی ۹۰ درصدی مخاطبان از خدمات درمانی در مراکز ملکی سازمان در سطح استان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ دکتر رضا قنبرپور سرپرست مدیریت درمان استان افزود: در راستای ارتقاء فرایندهای پاسخگوئی به مخاطبان این نظرسنجی از طریق سامانه ارتباط با ارباب رجوع سازمان (CRM) بصورت مکانیزه انجام می گیرد که مطابق نتایج حاصله، بیمه شدگان مراجعه کننده به ۱۳ مرکز درمانی ملکی و همچنین بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت نزدیک به ۹۰ درصد اعلام رضایت داشته اند.
وی اضافه کرد: در این طرح برای استفاده کنندگان از خدمات پیامکی حاوی لینک نظرخواهی ارسال می گردد تا بر اساس آن شرایط کمی و کیفی خدمات مورد رصد و پایش قرار گیرد.
سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان همچنین راههای ارتباطی با سامانه پاسخگوئی سازمان را تشریح و اذعان داشت: شماره تلفن ۱۴۲۰ مرکز ارتباطات مردمی، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰ و پورتال tamin.ir.1420 آماده دریافت پیشنهادها، نظرات و انتقادات مخاطبان بوده و کارشناسان این مرکز در سریعترین زمان ممکن به درخواستها پاسخگوئی خواهند نمود.
شایان ذکر است در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت گیلان تحت پوشش تامین اجتماعی استان قرار دارند.
- منبع خبر : روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان