دو اثر جدید از نویسنده جوان گیلانی منتشر شد
  دو اثر جدید از نویسنده جوان گیلانی منتشر شد

ره نگار/  دو کتاب جدید از نویسنده جوان گیلانی چاپ و منتشر شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ “سروش ملت پرست”دو کتاب تازه خود را با عناوین “…بندرانزلی – غازیان؛ نوستالژی بارانی عشق” که تماما مختص به بندرانزلی است که با نگاهی جذاب و خواندنی به شهر و دیار خود انزلی پرداخته و […]

ره نگار/  دو کتاب جدید از نویسنده جوان گیلانی چاپ و منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ “سروش ملت پرست”دو کتاب تازه خود را با عناوین “…بندرانزلی – غازیان؛ نوستالژی بارانی عشق” که تماما مختص به بندرانزلی است که با نگاهی جذاب و خواندنی به شهر و دیار خود انزلی پرداخته و کتاب دیگرش “…دل نوشته های یک انزلیچی” که عام تر است و محتوای اجتماعی- فرهنگی دارد، رونمایی کرد.

چاپ نخست کتاب “…بندرانزلی- غازیان؛ نوستالژی بارانی عشق” در ۱۴۰ صفحه در قطع رقعی در تیر ۱۴۰۰ توسط نشر الوند پویان در تیراژ ۱۰۰۰ جلدی به قیمت ۳۵۰۰۰۰ ریال منتشر و روانه بازار شده است.

این کتاب در برگیرنده اشعار، عاشقانه ها و دل نوشته هایی است برای بندرانزلی؛ در حدفاصل سالهای۱۴۰۰-۱۳۷۳؛ …بهترین جای جهان بهر دلم باز انزلی است می باشد.

و اما دیگر اثر تازه به چاپ رسیده وی با عنوان “…دل نوشته های یک انزلیچی” است که در ۸۳ صفحه در قطع پالتویی (کوچکتر از قطع رقعی) با ۱۰۰۰ تیراژ در تیر ۱۴۰۰ با قیمت ۲۰۰۰۰۰ ریال توسط انتشارات الوند پویان منتشر شده است.

این کتاب شامل مطالب انتقادی کوتاه و گزین گویه های فرهنگی_ ادبی _ اجتماعی است که در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

گفتنی است «سروش ملت پرست» نویسنده جوان گیلانی که دستی بر آتش قلم، چاپ و نشر، روزنامه نگاری و …دارد بیشتر از یک دهه سابقه همکاری با نویسندگان، مترجمان و ناشران کتاب را در کارنامه خود دارد.
وی تاکنون ویراستاری بیش از ۱۷۰ کتاب را نیز انجام داده است.

شایان ذکر است علاقمندان جهت دریافت کتاب می توانند با شماره دفتر پخش ۰۹۱۲۷۱۱۳۳۸۷+ (شماره پیام در واتساپ) تماس حاصل فرمایند.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران