جلسه هماهنگی روابط عمومی های صنعت آب و برق گیلان برگزار شد
جلسه هماهنگی روابط عمومی های صنعت آب و برق گیلان برگزار شد

ره نگار/ جلسه هماهنگی روابط عمومی های شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان، به میزبانی دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ این جلسه با حضور اعضاء و به منظور بررسی راهکارها و چالشهای موجود در راستای تامین اعتبار در بخش اطلاع رسانی و آگاه […]

ره نگار/ جلسه هماهنگی روابط عمومی های شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان، به میزبانی دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ این جلسه با حضور اعضاء و به منظور بررسی راهکارها و چالشهای موجود در راستای تامین اعتبار در بخش اطلاع رسانی و آگاه سازی ذینفعان به ویژه در مباحث مدیریت مصرف جهت گذر موفق در ماه های پایانی سال و همچنین تصمیم گیری درخصوص برگزاری نشست مشترک با صدا وسیمای مرکز استان جهت استفاده حداکثری از ظرفیت های این سازمان به منظور تولید و پخش محتوای مدیریت در راستای آگاه سازی جامعه، برگزار شد.
همچنین در این جلسه حاضرین به بحث و گفتگو پیرامون تشکیل شورای اطلاع رسانی و فرهنگسازی، تشکیل اتاق فکر جهت راهکارهای بهره وری در مصرف آب و برق، تشکیل اتاق خبر و ارسال گزارشات جلسات استانی، تهیه لیست ظرفیتهای رسانه ای و تبلیغاتی استان و برنامه ریزی جهت سفر استانی مدیران ارشد وزارت نیرو به گیلان پرداختند.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان