ترویج فرهنگ غنی و اصیل گیلان در برنامه سازی‌ها ضروری است
ترویج فرهنگ غنی و اصیل گیلان در برنامه سازی‌ها ضروری است

ره نگار/ صدا و سیما ۲ ماموریت مهم و راهبردی برون و درون مرزی را هدایت می‌کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های بزرگ استودیویی و فنی صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به هجمه‌های دشمن علیه ایران اسلامی گفت: با […]

ره نگار/ صدا و سیما ۲ ماموریت مهم و راهبردی برون و درون مرزی را هدایت می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های بزرگ استودیویی و فنی صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به هجمه‌های دشمن علیه ایران اسلامی گفت: با توجه به اینکه رسانه‌های کشور‌های دیگر در تضاد با منافع ملی ما هستند و نگاه سلطه طلبانه به منافع ما دارند، صدا و سیما باید بتواند با تولیدات مناسب در عرصه رقابت‌های بین المللی به خوبی ظاهر شود.

وی با بیان اینکه صدا و سیما در عرصه تولیدات درون مرزی نقش خود را به نحو شایسته‌ای ایفا می‌کند گفت: صدا و سیما برای انسجام ملی و انعکاس توانایی‌هایی که در جای جای میهن اسلامی و در استان‌های مختلف وجود دارد تلاش می‌کند.

نوبخت با اشاره به اهمیت انجام ماموریت‌های برون مرزی و درون مرزی صدا و سیما گفت: برای اینکه این ماموریت‌ها جلوه بیشتری پیدا کند و وظیفه همه دولت هاست تا به نحو شایسته‌ای از صدا و سیما حمایت کند.

معاون رییس جمهور افزود: من در دولت‌های یازدهم و دوازدهم افتخار این را داشتم تا در مسوولیت ریاست سازمان برنامه و بودجه با تشخیص درست به اینکه صدا و سیما چه نقش و جایگاه رفیعی دارد، از آن پشتیبانی کنم.

دکتر نوبخت اظهار امیدواری کرد: دولت سیزدهم هم بیشتر از دولت‌های دیگر با حمایت از صدا و سیما سبب موفقیت ایران در عرصه‌های رقابتی جهان و مستعد کردن توانایی‌های داخلی شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه در پایان بر لزوم ترویج فرهنگ غنی و اصیل گیلان در برنامه سازی‌ها تاکید کرد و گفت: امیدوارم صداوسیمای مرکز گیلان فرهنگ منطقه‌ای این استان را که جزو مهم فرهنگ ملی و غنی کشور است را با تمام توان ترویج دهد.

  • نویسنده : مریم عباسی زاده لاله
  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران