بازدید استاندار از امکانات امدادی، خدماتی و تجهیزاتی هلال احمر گیلان
بازدید استاندار از امکانات امدادی، خدماتی و تجهیزاتی هلال احمر گیلان

ره نگار/ استاندار گیلان با حضور در محل امداد و نجات و پشتیبانی جمعیت هلال احمر گیلان از مجموعه‌ توانمندی‌ها و امکانات امدادی، تیم های آنست و واکنش سریع گیلان، خدماتی و تجهیزاتی آن بازدید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ دکتر ارسلان زارع در حاشیه‌ی این بازدید، امکانات و قابلیت‌های جمعیت هلال […]

ره نگار/ استاندار گیلان با حضور در محل امداد و نجات و پشتیبانی جمعیت هلال احمر گیلان از مجموعه‌ توانمندی‌ها و امکانات امدادی، تیم های آنست و واکنش سریع گیلان، خدماتی و تجهیزاتی آن بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ دکتر ارسلان زارع در حاشیه‌ی این بازدید، امکانات و قابلیت‌های جمعیت هلال احمر، تیم های آنست و واکنش سریع گیلان را برای مواجه با حوادث غیر مترقبه قابل توجه و رضایت بخش توصیف کرد و گفت: تراکم جمعیت از یک سو و ورود میلیونی گردشگر در تعطیلات مختلف سال و از همه مهمتر حادثه خیز بودن این استان موجب شده تا ضرورت تجهیز روزافزون اماکن، امکانات و توانمندی‌های جمعیت هلال احمر گیلان هر چه بیشتر احساس شود.

استاندار گیلان با اشاره به توامندی‌های چشمگیر تیم های امدادی و واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان به برنامه‌ی دولت برای توسعه‌ی پایگاه‌ها و مراکز امداد و نجات هلال احمر در سراسر استان پرداخت و افزود: بزودی ۳ پایگاه به مجموع پایگاه‌های ۲۷ گانه‌ی امداد و نجات استان اضافه می‌شود.

ارسلان زارع همچنین با بیان اینکه تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر گیلان سال گذشته رتبه‌ نخست کشور را بدست آورده اظهار کرد: تعامل منطقی مردم با هلال احمر و حضور داوطلبانه‌ی جوانان خلاق و مشتاق استان در ماموریت‌های امدادی این جمعیت زمینه‌ی ارتقاء عملکرد این سازمانی حمایتی و خدمات رسان را فراهم نموده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان نیز در این مراسم، از اتخاذ تدابیر لازم برای ارایه‌ی امکانات پزشکی و دستگاه‌های اکسیژن ساز این جمعیت به بیماران نیازمند خبر داد و افزود: مردم نیازمند به این تجهیزات می‌توانند با مراجعه به هلال احمر شهرستان‌های استان، بطور رایگان و در قالب ودیعه از این امکانات بهره‌مند شوند.

غلامی همچنین از آغاز اجرای طرح سحاب یا سامانه‌ حرکت‌های امدادی و پیشگیرانه در سراسر استان خبر داد و گفت: در این طرح جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر با حضور در مناطق مختلف بویژه نواحی محروم استان، انواع توصیه‌های پزشکی و راه‌های پیشگیری از بیماری کرونا را به مخاطبان ارایه می‌کنند.

وی گفت: سامانه‌ی اینترنتی جمعیت هلال احمر با آدرس khadem. Ir و khadem. Learn. Ir نیز آماده‌ی ارایه‌ی انواع خدمات آموزشی به مخاطبان است.

سیاوش غلامی تلفن سه رقمی ۱۱۲ جمعیت هلال احمر گیلان را به عنوان پل ارتباطی این مجموعه و شهروندان اعلام کرد و اظهار داشت:‌ جمعیت هلال احمر گیلان برای ارائه سریع خدمات به صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مردمی است.

  • منبع خبر : روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان