ره نگار/ به مناسبت روز خبرنگار؛ اولین جشنواره رسانه و ورزش های همگانی برگزار می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ سلامت و نشاط  یکی از مهمترین مولفه های اجتماعی و فرهنگی در هرجامعه ای  است. با تشویق افراد به ورزش وفعالیت های جسمانی وآگاهی بخشی رسانه ها دراین زمینه، اهداف وبرنامه های […]

ره نگار/ به مناسبت روز خبرنگار؛ اولین جشنواره رسانه و ورزش های همگانی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ سلامت و نشاط  یکی از مهمترین مولفه های اجتماعی و فرهنگی در هرجامعه ای  است. با تشویق افراد به ورزش وفعالیت های جسمانی وآگاهی بخشی رسانه ها دراین زمینه، اهداف وبرنامه های هیات ورزشهای همگانی مبنی ترویج  ورزش بعنوان سبکی از زندگی با اثر گذاری و گسترس بیشتری همراه خواهد بود.

از آنجایی که رسانه ها بعنوان موثرترین نهاد اجتماعی درشکل گیری  ارزش های فرهنگی و اجتماعی به شمار می آیند و در ترویج اهداف سلامت محور این هیات نقش غیر قابل انکاری دارند، بدین منظور برای مشارکت و همراهی بیشتر اصحاب رسانه، هیات ورزشهای همگانی گیلان با همکاری (فرمانداری شهرستان رشت، اداره کل ورزش وجوانان استان،  بنیاد شهید و امورایثارگران استان، اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی و جمعیت هلال احمر گیلان ) درنظر دارد تا اولین جشنواره رسانه و ورزشهای همگانی را برگزار نماید.

مطالبی که در نشریات، خبرگزاری و پایگاه های معتبر استان منتشر شده باشند مورد پذیرش این جشنواره می باشد.

محورهای جشنواره: 

🟧 اهمیت ورزش بانوان

🟪 نقش ورزش بر نشاط اجتماعی

⬛ تفاوت یک جامعه سلامت محور و درمان محور

🟥 سالمندان

🟧 نقش ورزش در دوران پاندمی کرونا

🟫 نقش ورزش در سلامت جسم و نشاط بخشی روحی جانبازان سرافراز

🟩 نقش ورزش در ارائه روحیه نشاط و شادابی در افراد کم توان ذهنی و جسمی برای بهزیستی

🟨 نقش ورزش در کاهش چاقی دانش آموزان

🟪 اوقات فراغت و ورزش

🟫 راهکارهای توسعه ورزش همگانی در شهرها

🟥 شهر فعال

⏬ در بخش های: 

🔴 مقاله

🟡 یادداشت

🔵 گزارش

🟢 عکس ( حرفه ای و نگاه مردمی)

گفتنی است، خبرنگاران و عکاسان عزیز میتوانند آثار خود را به دبیرخانه هیات ورزشهای همگانی گیلان تا تاریخ ۱۴۰۰/۵/۲۵ به شماره ۰۹۳۳۶۵۵۳۳۸۶ در واتساپ و یا تلگرام ارسال نمایند.

شایان ذکر است، به آثار برگزیده در بخش های مختلف این جشنواره لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران