اورژانس گیلان در ماه گذشته ۹ هزار و ۹۹۲ ماموریت اورژانسی انجام داده است
اورژانس گیلان در ماه گذشته ۹ هزار و ۹۹۲ ماموریت اورژانسی انجام داده است
ره نگار/ دکتر جمشید محمدی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان با اشاره به افزایش 31 درصدی ماموریتهای اورژانس در آبان ماه سال جاری نسبت به ماه گذشته گفت: این مرکز در آبان ماه موفق به انجام 9 هزار و 992 ماموریت شده است که از این بین 2 هزار و 92ماموریت تصادفی و 7هزار و 900ماموریت‌ مربوط به موارد غیر تصادفی بوده است.

ره نگار/ دکتر جمشید محمدی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان با اشاره به افزایش ۳۱ درصدی ماموریتهای اورژانس در آبان ماه سال جاری نسبت به ماه گذشته گفت: این مرکز در آبان ماه موفق به انجام ۹ هزار و ۹۹۲ ماموریت شده است که از این بین ۲ هزار و ۹۲ماموریت تصادفی و ۷هزار و ۹۰۰ماموریت‌ مربوط به موارد غیر تصادفی بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان  در خصوص تعداد بستری های اورژانسی گفت: تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی ضمن امدادرسانی به مصدومان و بیماران تعداد ۵ هزار و ۷۰۰ نفر را نیز جهت ادامه درمان و انجام اقدامات درمانی پیشرفته به بیمارستان های استان منتقل کرده اند.

وی در خصوص تعداد تماس هایی که با اورژانس استان برقرار میشود گفت: در ماه گذشته تعداد ۲۰ هزار و ۱۰۴تماس با مرکز ارتباطات اورژانس برقرار شده است که متاسفانه از این بین بیش از ۱ هزار تماس مربوط به مزاحمت های تلفنی بوده است.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان با اشاره به راه اندازی رسمی اورژانس بانوان در شهر رشت گفت: با توجه به ضرورت حضور بانوان اورژانسی جهت امدادرسانی در شرایط بحرانی و اورژانس های مربوط به زنان برای نخستین بار در گیلان اولین پایگاه اورژانس بانوان در شهر رشت رسما شروع به کار کرد.

وی در ادامه افزود: تیم اورژانس بانوان متشکل از ۱ کارشناس پرستاری و ۱ کارشناس مامایی جهت امدادرسانی در اورژانس های احتمالی بانوان در شهر رشت در حال خدمت رسانی می باشند.

در خاتمه دکتر محمدی ضمن تقدیر از تلاش های خالصانه پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی آنان را خط مقدم جبهه سلامت خواند و از تلاش های ارزنده ی ایشان قدردانی کرد.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران