انسانیت چه زیبا معنا می شود از ایثارگری های شما
انسانیت چه زیبا معنا می شود از ایثارگری های شما

ره نگار/ این روزها صدای جهان، هیاهوی پراکندگی ویروسی وحشت‌ انگیز است و همه در تلاش‌اند تا از شیوع و ابتلا به این مهمان ناخوانده در امان باشند و در این میان کسانی هم هستند که پای تعهدشان با تمام وجود ایستاده‌اند. از هر آسودگی دل کنده‌ و شب و روزشان را بهم وصل کرده‌اند […]

ره نگار/ این روزها صدای جهان، هیاهوی پراکندگی ویروسی وحشت‌ انگیز است و همه در تلاش‌اند تا از شیوع و ابتلا به این مهمان ناخوانده در امان باشند و در این میان کسانی هم هستند که پای تعهدشان با تمام وجود ایستاده‌اند.
از هر آسودگی دل کنده‌ و شب و روزشان را بهم وصل کرده‌اند تا افراد سالم مبتلا نشوند و مبتلایان تا نهایت مسیر بهبودی پیش روند.
اینها همان مدافعان سلامت نام آشنای دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان هستند در  این میان دکتر مهدی رشاد مدافع سلامت بزرگ مردی، از جنس خدمت که با تلاش بی‌وقفه و بی‌دریغش صحنه مبارزه با این بیماری را ترک نکرد.
فداکاری این روزهای این افراد تداعی حضور در جبهه‌های جنگ است. انگار حبس نفس‌ها در سینه به قصد کمک به هم‌میهن، میراث به جا مانده از جنگجویان این مرز و بوم است.
روزی در جبهه‌ها، بزرگ‌مردانی بودند که اسباب تسهیل تنفس خود را به جان و دل به هم رزمی‌ها هدیه می‌دادند و امروز مدافعان سلامت  جانشین این افراد ایثارگر شده‌اند.
گویا فداکاری در گوشت و خون مردم این مرز و بوم نهادینه شده و هیچ چیز آن را از بین نخواهد برد، تنها از صحنه‌ای به صحنه دیگر منتقل می‌شود.
   اینک دکتر مهدی رشاد برای رسالت خطیر شورای اسلامی شهر برای خدمت به مردم و با شعار ( با هم بیاییم رشت را از نو بسازیم، ما می توانیم) به میدان آمده تا همانند گذشته خدمتی بی منت برای مردمان این شهر داشته باشد.
زمان آن فرا رسیده تا شاهد انقلابی در انتخاب مردم باشیم و آینده شهرمان را به کسانی واگذار کنیم که با تمام وجود و با اندیشه و تخصص به رشد و توسعه شهر کمک‌کنند. این دوره می‌تواند دوره اعتماد به اندیشه‌های جدید و نگاه‌های بدیع و آغازگر یک راه روشن و امید بخش برای رشت و رشتی عزیز و با فرهنگ باشد.
  • نویسنده : ماندانا پرویزی آسیابری
  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران