استاندار بومی عامل تحول و پیشرفت گیلان می شود
استاندار بومی عامل تحول و پیشرفت گیلان می شود

ره نگار/ حسین مهرثابت رئیس ستاد مردمی هوشمند سیدابراهیم رئیسی در گیلان با استعانت از آیه انَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ در خصوص انتخاب استاندار جدید برای گیلان اظهار کرد: ضمن قدردانی از عزم و اراده مردم شریف و فرهیخته استان گیلان در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و تبریک به […]

ره نگار/ حسین مهرثابت رئیس ستاد مردمی هوشمند سیدابراهیم رئیسی در گیلان با استعانت از آیه انَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ در خصوص انتخاب استاندار جدید برای گیلان اظهار کرد: ضمن قدردانی از عزم و اراده مردم شریف و فرهیخته استان گیلان در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و تبریک به جهت استقرار دولت مردمی ایران قوی، قدردانی می کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ رییس ستاد مردمی هوشمند دکتر سید ابراهیم رییسی در گیلان ضمن تشکر از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که با رای قاطع و هوشمندانه به وزرای پیشنهادی و همراهی با دولت سیزدهم در خصوص انتخاب فردی اصلح برای انتصاب استانداری گیلان با هدف دفاع از آرمان های شهدا و انقلاب و انسجام جامعه مدنی با هدف حل مشکلات، ترقی و توسعه استان گیلان به نکاتی قابل تامل اشاره کرد.

مهرثابت در این خصوص بیان کرد: لابی و رایزنی در نظام های دموکراسی در انتخابات یا انتصاب هر شخص اصلح یا طراح کارآمد یک امر بسیار بدیهی است اما نکته مهم این است که با رعایت اخلاق، قانون اساسی و در چارچوب احکام شریعت و با نگاه جامع و کارشناسی، خلاقانه و رعایت استانداردها و نگاه عادلانه انجام شود.

وی اضافه کرد: رعایت این عوامل دارای نتایج و پیامدهای مطلوب بوده و منافع مردم و مصلحت کشور و همچنین عزت نظام مقدس و با برکت جمهوری اسلامی بویژه رضایت مردم را به همراه خواهد داشت چون رضایت مردم در فرایند مدیریت ، عامل همراهی و مشارکت در امر توسعه خواه بود.

رئیس ستاد مردمی هوشمند آیت الله رئیسی در گیلان بیان کرد: بر اساس مبانی نظری ذکر شده ، نقش استاندار نیز می تواند در ساماندهی و توسعه استان بسیار موثر و کارآمد باشد.

وی افزود: در شرایط کنونی و چالش هایی که در ابعاد و شاخصه های مختلف گیلان وجود دارد، استاندار آتی می تواند عامل ترقی یا رکود این شاخصه ها و عامل پیشرفت یا پسرفت استان باشد.

مهرثابت خاطرنشان کرد: از سوی دیگر جایگاه ارزشمند استان گیلان و عزت مردم فهیم و فرهنگ دوست گیلان بر هیچ ایرانی پوشیده و قابل کتمان نیست.

وی ادامه داد: از این رو با توجه به حضور مدیران توانمند بومی دارای شاخصه ها مردمی و مدیریت جهادی – انقلابی، درخواست و انتظار مردم عزیز گیلان از شخص رئیس جمهور محترم و مجموعه دولت سیزدهم این است که در راستای تحقق منویات بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب ، به خصوص در اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب و گفتمان عدالت در کادرسازی، از جوانان توانمند گیلان در مدیریت سطح عالی و میانی وزارتخانه ها و سازمانهای کشور استفاده نماید.

وی در خاتمه اظهار کرد: لازم به ذکر است با توجه به تجربیات گذشته در سکانداری استانداری گیلان پیش بینی این است که انتصاب استاندار بومی، اجماع ساز و عامل تحول خواهد شد و امید است که این انتظار به حق مردم عزیز گیلان تحقق یافته تا با همراهی و مشارکت همگانی و مجموعه نخبگان و جوامع مدنی، شاهد رشد و توسعه همه جانبه باشیم.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران