اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان و کسب عنوان “دستگاه برگزیده” برای چهارمین سال متوالی
اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان و کسب عنوان “دستگاه برگزیده” برای چهارمین سال متوالی

ره نگار/ عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با کسب عنوان دستگاه برگزیده برای چهارمین سال متوالی در استان تقدیر شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ جشنوار شهید رجایی به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد ۵۳ دستگاه اجرایی استان برای سال ۱۳۹۹ به میزبانی استانداری گیلان برگزار شد. در این […]

ره نگار/ عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با کسب عنوان دستگاه برگزیده برای چهارمین سال متوالی در استان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ جشنوار شهید رجایی به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد ۵۳ دستگاه اجرایی استان برای سال ۱۳۹۹ به میزبانی استانداری گیلان برگزار شد.

در این آیین ارسلان زارع  استاندار گیلان ازعباس علیزاده مدیرکل و کارکنان مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان که با کسب عنوان دستگاه برگزیده برای چهارمین سال پیاپی تقدیر کرد.

استاندار گیلان در این تقدیرنامه ارزیابی عملکرد را به عنوان فرآیندی مستمر برای  بهبود و بالندگی، ضروری دانست و خاطر نشان کرد: سازمان هایی بیشترین موفقیت را در این زمینه کسب می کنند که با استفاده از سیستم های نوین مدیریتی، بتوانند کارکنان را در تمامی زمینه های تحول و خدمت رسانی به آحاد مردم، همراه و همیار خود نمایند.

وی با اشاره به نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹  و کسب عنوان دستگاه برگزیده توسط اداره  تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان خطاب به عباس علیزاده گفت: لازم می دانم مراتب قدردانی خود را از جنابعالی و کارکنان ارجمند آن دستگاه در جشنواره استانی شهید رجایی ابراز نمایم و توفیق روز افزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز و شریف استان خواستارم.

 

  • منبع خبر : روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان